جامعه

محمود کرزی:میدان وردک دراولویت برنامه های وزارت شهرسازی واراضی قراردارد

کابل /23سرطان /باختر
محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی در دیدار با والی و بزرگان میدان وردک پیرامون تحقق پروژه های عام المنفعه صحبت کرد
به گزارش آژانس باختر؛دراین دیدار  مظفرالدین یمین والی میدان وردک وشماری از بزرگان آن ولایت درخصوص وضعیت امنیتي، اقتصادی و انکشافی آن ولایت صحبت کردندو در برای ترتیب پلان های انکشاف استراتیژیک، اعمار کمپلکس اداری، احداث سه شهرک جدید، انجام سروی کدستر از میدان وردک تا غزنی، ترتیب ماستر پلان برای انکشاف ساحه پوهنتون، آغاز روند ثبت ساحات غیر رسمی، انکشاف و تجهیز ریاست شهرسازی و اراضی صحبت کردندو در زمینه خواهان همکاری رهبری آن وزارت شدند.
محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی  میدان وردک را یکی از ولایت های دارای اولویت برای آن وزارت خواندو افزود که برای انکشاف هرچه بهترآن ولایت  و زمینه سازی برای تطبیق پروژه های عام المنفعه آماده هر نوع همکاری است.
محمود کرزی به معینیت امور ساختمانی هدایت داد که در بخش انتخاب زمین مناسب و ترتیب پلان منظم برای اعمار کمپلکس اداری ولایت میدان وردک هیئتی هرچه زودتر به آن ولایت اعزام شود و زمینه تحقق این پروژه مهم را فراهم سازد.
همچنان، به معینیت امور شهرسازی هدایت داده شد که هرچه عاجل یک تیم تخنیکی به آن ولایت اعزام شود که در روشنایی سروی و یافته های تیم، پلان انکشاف استراتیژیک برای میدان وردک ترتیب شود.
###

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا