جامعه

قرارداد 11 پروژه ولایت کابل به امضا رسید

کابل/17 سنبله/باختر
خان محمد تکل رییس عمومی اداره ملی تنظیم امور آب و سرپرست اداره تنظیم خدمات انرژی قرارداد 11 پروژه اعمار چکدم‌های ولایت کابل" بند های کوچک ذخیره آب" را در حضور محمد یعقوب حیدری والی کابل، شماری از اعضای ولسی جرگه و روسای اداره ملی تنظیم امور آب امضا کرد.
آژانس باختر به اساس خبرنامه اداره ملی تنظیم امور آب خبر می دهد که این پروژه‌ها به منظور مدیریت آب، و مهارکردن سیلاب‌ها از سوی اداره ملی تنظیم امور آب در ولسوالی های شکردره، موسهی، گلدره، پغمان و سروبی ولایت کابل راه اندازی شده است.
خان محمد تکل رییس عمومی اداره ملی تنظیم امور آب در کنار یادآوری از اهمیت مدیریت آب با درنظرداشت تغییرات اقلیمی تطبیق پروژه‌های اعمار چکدم را در تقویت منابع آب و مهار نمودن سیلاب‌ها مهم و ضروری خواند.
محمد یعقوب حیدری والی کابل با اظهار قدردانی از کارکردهای رهبری اداره ملی تنظیم امور آب راه اندازی این پروژه‌ها را یک گام موثر در راستای مدیریت آب و کنترل سیلاب ها بیان کرد و به همکاری در تامین امنیت آنها وعده سپرد.
در همین حال زړگی حبیبی و مریم سما نمایندگان مردم کابل در ولسی جرگه از اداره ملی تنظیم امور آب جهت راه‌اندازی این پروژه‌ها قدردانی از شرکت های قراردادی خواستند تا پروژه‌ها را با کیفیت خوبتر و در زمان معین آن تطبیق کنند.
باید یادآور شد که مجموع ساحات تحت آبیاری این پروژه‌ها حدود 2 هزار جریب می باشد و از تطبیق آن ها نزدیک به 4 هزار نفر مستفید خواهند شد. نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا