امنیت

مشاور امنیت ملی: نیروی خاص بیشتر و بهتر تجهیز می شوند

کابل باختر/۱۲/ سنبله
داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان می گوید که نیروهای خاص موثر ترین قوت برای از بین بردن دشمنان و حفظآرامی در کشور می باشد که به آن توجه ویژه صورت می گیرد.
وی می گوید که به همین دلیل نیروهای مذکور به وسایل جدیدتر تجهیز می شوند و حمایت بیشتر خواهند شد.
محب در دیدار از قطعه عملیاتی ۳۳۳ نیروهای خاص پولیس در منطقه شکار قلعه لوگر افزود، که دشمنان کشور در هرجا که نامی از این قطعات برده شده است هراسان از محل فرار کرده اند.
در این سفر محب را جنرال خوشحال سعادت معین ارشد امنیتی وزارت امور داخله و اراکین نیروهای قطعه خاص همراهی می کردند.
مسوولان ذکر شده از تجهیزات، امکانات و آماد گی های نظامی قطعه یادشده بازدید کرد، عملیات تمرینی آنان در محل را نیز مشاهده کردند. مشاور امنیت ملی کشور در صحبت با سربازان به تاکید گفت، که نظام و مردم افغانستان قربانی آنان را به یاد دارند و همیشه به آن ارج خواهند گذاشت.
مشاور امنیت ملی در کنار رسیدن به سایر مشکلات سربازان تعهد سپردکه  راه هایی را جستجو خواهد کرد که زمینه تداوی مجروحان و مریضان صعب العلاج این نیروها در بیرون از کشور فراهم شود. وی همچنان تعهد سپرد که به منظور بهبود در  عملیات تجهیزات پیشرفته برای قطعات خاص فراهم خواهد شد.
سربازان قطعه خاص تعهد سپردند که برای دفاع از کشور و مردم با روحیه بلندتر از پیش مبارزه می کنند. آنان بیان داشتند، که همین اکنون یک گروه شان برای از بین بردن تروریستان در ولایت کندز مصروف هستند و در صورت نیاز آماده هر نوع ماموریت در هر گوشه کشور استند.شکریه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا