امنیت

وزارت دفاع ملی : طالبان را به تبلیغات سو علیه نیرو های دفاعی متهم کرد

کابل 27 قوس باختر
تورنجنرال دولت " وزیری" سخنگوی وزارت دفاع ملی به آژانس باختر گفت :این وزارت حراست و نگهداری از اماکن عامه و عام المنفعه جز وظایف نیرو های دفاعی است .
در این اواخر بعضی از شبکه های تبلیغات  طالبان بر علاوه اعتراف به عملیات های موفقانه نیرو های دفاعی و امنیتی افغان که بالای پناگاه ها و مراکز تروریستی آنها صورت گرفته به شایعه پراگنی و دروغگویی علیه این ینرو ها پرداخته اند  .
این مزدوران استخبارات بیگانه بالای نیرو های دفاعی و امنیتی کشور تهمت بسته اند که این  نیرو ها در ولایات میدان وردک ، خوست ، پکتیا و بعضی از ولایات دیگر  به بهانه از بین برده پناگاه ها و مراکز تروریستی ، بالای شفاخانه ها، مساجد  و مکاتب انداخت نموده است . 
وزارت دفاع ملی بر علاوه اینکه این ادعا رد نموده اظهار میدارد که ،  نیرو های دفاعی و امنیتی فرزندان دلیر معتقد و ایماندار ملت افغانستان بوده که از دین و خاک شان پاسبانی نموده و بالای کسانیکه اعتقادات دینی مردم افغانستان را خدشه دار میسازد،  مبارزه جدی مینمایند.
این طالبان و گروه های تروریستی وابسته به آنها  هستند که از مساجد ، مکاتب ، شفاخانه ها ، خانه های مردم ملکی به حیث پناگاه و سنگر های خویش استفاده نموده و زمانی که این مکان ها در جریان جنگ ویران گردیده و یا خسارمند میشود تقصیر آن را به دولت و خاصتا نیرو های دفاعی و امنیتی افغان می اندازند. 
نیرو های دفاعی و امنیتی افغان بر علاوه اینکه  شفاخانه ها ، مساجد ، مکاتب را  هدف قرار نمی دهند و بحیث سنگر از آن استفاده ننموده ، در ساخت و ساز آن هم از هیچ نوع کمک مادی و معنوی دریغ نمی نمایند.
مساجد، مکاتب، شفاخانه ها ، سرک ها ، پل ها  و دیگر اماکن عامه سرمایه های مادی و معنوی مردم افغانستان بوده و نگهداری و ساخت و ساز آن یکی از وظایف نیرو های دفاعی و امنیتی کشور میباشد. خالق  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا