جامعه

داکتر کمال سادات: برنامه های آگاهی دهی معینیت امور جوانان در سرتاسر کشور ادامه دارد

کابل باختر 29 سنبله
داکتر کمال سادات سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ و معین امور جوانان می گوید که برنامه های آگاهی دهی که شامل موضوعاتِ اجتماعی می باشد؛ در سرتاسر افغانستان از سوی معینت امور جوانان در حال اجرا قرار دارد.
داکترسادات امروز با بیان مطلب فوق گفت که وزارت اطلاعات و فرهنک تلاش دارد، با راه اندازی برنامه های علمی و تحقیقی مشکلات جوانان را شناسایی و برنامه های موثر را به هدف حل مشکل جوانان عملی نمایند.
از سوی هم مقامات شماری از ولایت های کشور، تطبیق برنامه های معینیت امور جوانان را در قسمت بلند بردن آگاهی جوانان مفید خوانده می افزایند که جوانان در شرایط فعلی نیازمندی همکاری نهاد های ملی و بین المللی می باشند.
مولوی لطف الله عزیزی والی ولایت جوزجان، در سمینار علمی و تحقیقی شناسایی مشکلات جوانان  که در آن ولایت از سوی معینیت امور جوانان تدویر یافته بود افزود که جوانان قشر محرک کشور می باشند آنان باید درتلاش انکشاف و ترقی افغانستان در سطوح مختلف باشند.
از سوی هم احمد فیصل بیکزاد والی ولایت بدخشان از برنامه معینیت امور جوانان ستایش نموده افزود که خوشبختانه در شرایط فعلی جوانان دستآورد های بیشماری را به افغانستان افتخار بخشیده اند.
معینیت امور جوانان در حال حاضر در اکثر ولایت ها برنامه های اگاهی دهی و سیمینار های علمی و تحقیقی را به منظور بلند بردن سطح اگاهی جوانان به اجرا گذاشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا