سیاستاخبارTOPجامعه

معاون اقتصادی ریاست الوزرا:‌ به مشکلات مردم ارزگان با درنظرداشت امکانات اقدام خواهد شد

کابل، ۱۶ جدی، باختر
ملا عبدالغنی برادر آخند معاون اقتصادی ریاست الوزرا امروز در دفتر کارش با علما و بزرگان قومی ولایت ارزگان دیدار و مشکلات شانرا استماع نمود.
دفترمطبوعاتی معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ در این دیدار علما و بزرگان قومی ولایت ارزگان از تأمین امنیت به وجود آمده تحسین نموده و افزودند که مردم ولایت ارزگان با تمام توان در هر حالت از امارت اسلامی اطاعت و حمایت می کند.
نماینده‌گان ولایت ارزگان در کنار بازسازی سرک های امتداد یافته از ترینکوت به ولسوالی ها، تهیۀ آب آشامیدنی همچنان اعمار چکدم ها، برخی مشکلات دیگر را با معاون اقتصادی ریاست الوزرا شریک نمودند.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا قربانی مردم ولایت ارزگان را پیرامون ختم اشغال بیست ساله و رویکار آمدن امارت اسلامی بی سابقه دانسته، افزود که به نصرت الله (ج) اکنون یک نظام مستقل و اسلامی در افغانستان حاکم است، که همه افغان ها زیر چتر آن در فضای امن زنده‌گی می کنند.
معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا گفت، در حال حاضر در بخش های گوناگون امور بازسازی و عمرانی آغاز گردیده و نسبت به گذشته تسهیلات زیادی برای شهروندان ما مساعد شده است.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا افزود:‌ برای امارت اسلامی مشکلات زیادی به میراث مانده، که حل تمامی آن نیاز به وقت و امکانات دارد و امارت اسلامی به مردم خود تعهد می کند، که با در نظرداشت اولویت ها به تدریج همه چالش‌ها و مشکلات را رفع خواهد کرد.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا به علما و بزرگان قومی ولایت ارزگان اطمینان داد، که در حصه‌ رفع مشکلات سرک های امتداد یافته از ترینکوت به ولسوالی ها، آب آشامیدنی و همچنان اعمار چکدم ها با در نظرداشت امکانات اقدام خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا