جهان

داعش نحوه سر بریدن را به اطفال آموزش میدهد

تهران – ایرنا – 3 سنبله  – باختر
گروه داعش در مهد کودک ها در مناطق تحت اشغال خود در سوریه و عراق  به اطفال نحوه تیز کردن چاقو و سر بریدن را آموزش می دهد.
به نوشته آژانس خبری دولتی ایران به نقل از روزنامه  القدس العربی چاپ لندن ، نیرو های داعش در مهد کودک ها ابزار های لازم را در اختیار کودکان قرار  می دهند و به طور عملی نحوه سربریدن  را به آنها آموزش می دهند  تا به بریدن سر دشمنان در آینده عادت کنند.
یکی از سر کرده های آدمکش گروه داعش در صفحه شخصی خود در تویتر افراد بزرگسال را نصیحت می کند تا به افراد خرد سال نحوه سر بریدن را بیاموزند تا در نبردی که احتمال می رود در پیش است به پدران و مادران خود در بریدن سر دشمنان یاری برسانند.
وی در صفحه شخصی خود  دو عکس از یک کودک نقاب دار را منتشر کرده که در عکس اول با دست خود یک عروسک " گُدی" مو طلایی را گرفته و در دست چپ او چاقویی دیده میشود که شبیه یک شمشیر کوچک به نظر میرسد. اما در عکس دوم عروسک بی سر دیده می شود در حالی که سرش بر سینه او نهاده شده است.
در همین حال دارالافتای مصر، عالی ترین نهاد اسلامی آن کشور از رسانه های خارجی خواسته است که از عبارت "دولت اسلامی " برای  گروه داعش استفاده نکند.
به گزارش آژانس خبری اسوشیتیدپرس، این تصمیم به حیث بخشی از تلاش برای  حفظ وجهه دین مبین اسلام گرفته شده است.
عبدالفتاح السیسی ، رئیس جمهور مصرنیز دیروز در جمع مدیران مسوول روزنامه های آن کشور ، اقدامات گروه  داعش را توطیه ئی در جهت تضعیف اعتقاد به اسلام دانست.
علاوه بر مفتی اعظم مصر ، شیخ عبدالعزیز الشیخ ، مفتی اعظم عربستان سعودی نیز گروه داعش را دشمن شماره یک اسلام نامیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا