سیاست

رییس اجراییه کشور با نماینده جوانان افغان در مجمع عمومی سازمان ملل دیدار نمود

کابل 5 میزان  باختر
دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه جمهوری اسلامی افغانستان در نیویارک با احمد سمیر نوجوان افغان که به نمایندگی از جوانان افغانستان در مجمع عمومی سازمان ملل اشتراک می کند در شهر نیویارک دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر،احمد سمیر از سوی اداره حمایت از کودکان افغانستان و از میان دوصد نو جوان وجوان افغان انتخاب گردید تا به نمایندگی از جوانان کشورش در هفتادمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل اشتراک و مشکلات جوانان افغانستان را با جامعه جهانی شریک سازد.
رییس اجراییه کشور در دیدار با سمیر، انتخاب وی به عنوان نماینده جوانان افغانستان را تبریک گفته و اشتراک وی در مجمع عمومی سازمان ملل را مهم دانست.
دکتورعبدالله عبدالله به سفیر جوانان افغان گفت که در تمام نشست ها اشتراک نموده و وضعیت کنونی جوانان افغان را به صورت اصلی و حقیقی با جامعه جهانی شریک نماید.
رییس اجراییه کشور با سفیر جوانان افغانستان توصیه نمود تا با سفرای جوانان سایر کشورها دیدار و از وضعیت آنان آگاه گردیده و تجارب آنان را با جوانان افغان شریک سازد تا با استفاده از این تجارب وضعیت آنان بهبود یابد.
احمد سمیر نماینده جوانان افغان برای حضور در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل ، در مورد نحوه گزینش خویش به عنوان سفیر جوانان افغانستان به رییس اجراییه کشور معلومات داده و ابراز امیدواری نمود که این راه و این شیوه زمینه هایی را برابر سازد تا حد اقل تغیرات را در زندگی جوانان افغانستان به میان آورد.
نامبرده علاوه نمود که وی حاضر است تا در تمام نشست ها و مجالس حضور یافته و ضمن تشریح وضعیت ، مشکلات و تجارب جوانان افغانان،  از داشته ها و تجربه های جوانان و مسوولان نهادهای مربوط به جوانان سایر کشورها استفاده نماید.
توقع می رود که دیدار سفیر جوانان افغان با جوانان سایر کشورها و همچنان اعضای سازمان ملل در بهبود وضعیت جوانان کشور ما  تاثیر گذار باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا