جامعه

پیاده رو های کنار وزارت مخابرات به روی شهروندان باز می شود واز استفاده نادرست آن جلو گیری می شود

کابل /21 عقرب/ باختر
شماری از شهروندان به گونه بی رویه از پیاده رو کناردیوار وزارت مخابرات وتکنالوژی معلوماتی برای صحرا گشت استفاده می کنند این امرواکنش بسیاری از مردم را برانگیخته است وآنان مسوولان تنظیف شاروالی و وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را به بی پروایی دراین خصوص متهم می کنند.
شماری از زنان درصحبت با خبرنگار آژانس باختر گفتند که این عمل بعضی از مردان خلاف فرهنگ وآموزه های دینی است.
شکیلا کارمند یکی از ادارات دولتی گفت: این جا مرکز شهر است و هر لحظه صد ها زن و کودک از این محل عبورومرور می کنند وقتی دیده می شود که مردان درکنار دیوار وزارت مخابرات به رفع معذرت می پردازند،  تصویربسیار زشتی درذهن شان باقی می ماند او از مسوولان خواست که تا به این اعمال شرم آور دراین نقطه مرکزی شهر پایان بدهند.
نادر یک تن از شهروندان می گوید که نیم پیاده رو کنار وزارت مخابرات از سوی این وزارت مسدود شده است و متباقی آن با گذاشتن گلدان های بی حاصل وغیر زینتی این ساحه به محل رفع معذرت و محل معتادان مبدل شده است.
وی افزود که  در کنار این مشکل کراچی ها و دست فروشان نیزمانع عبور مردم می شوند که مردم به بسیارمشکل از سرک عبور می کنند .
نرگس مومند سخنگوی شاروالی کابل به خبرنگار آژانس باختر گفت: هر وزارت باید نظافت چهار اطراف خود را تامین کند.
وی اضافه کرد  که شاروالی  کابل باز هم مشکل را با مسوولان درمیان می گذارد.
خانم مومند افزود، شاروالی  کابل  در نظر دارد که  چهار اطراف زیرزمینی، جاده میوند و جاده  آسمایی را از کراچی ها  ودست فروشان پاک کند و در زمینه اطلاعیه یی را نیز پخش کرده است .
وی افزود: هر گاه به این خواست توجه نشود با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
وی از شهروندان کابل خواست که در این عرصه با شاروالی همکاری کنند .
با این حال یک مسوول وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی می گوید که برداشتن موانع را امروز از پیاده رو مقابل وزارت آغاز کرده اند و مشکل های دیگر را نیز به قومندان محافظت وزارت در میان گذاشته است  تا این ساحه پاکسازی شود . نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا