سیاست

رئیس اجرائیه در دیدار با بزرگان و نمایندگان ترکمن‌تبار: مبارزات و ايستادگى مردم افغانستان در صفحات تاريخ كشور ماندگار است

کابل باختر 9 اسد
داکتر عبدالله عبدالله رييس اجراييه جمهوری اسلامی افغانستان امروزبا محاسن سفيدان و جوانان نخبه تركمن‌تبار ملاقات نمود.
به اساس معلومات دفتر ریاست اجرائیه به آژانس باختر : رييس اجراييه پس از شنيدن بيانات حاضرين اظهار داشت كه وضعيت فعلى كشور خواستار اشتراك و همكارى همه جانبه تمام طيف هاى مردم بوده و بروز هرنوع فاصله ميان مردم و حكومت وضعيت كشور را به بحران مواجه خواهد ساخت.
رييس اجراييه ياد آور گرديد كه حكومت وحدت ملى نابسامانى ها و مشكلات عديده اقتصادى و سياسى و امنيتى را به ارث برد و امروز افغانستان از ديروز كشور جدا نيست و مبارزه با اين دشوارى ها مستلزم حوصله مندى و تلاش شبانه روزى سياستمداران و كافه ملت كشور مي‌باشد.
داکتر عبدالله افزود كه مبارزات و ايستادگى مردم افغانستان در صفحات تاريخ كشور ماندگار است و بايد ملت عزيز مان واقعيت هاى موجود كشور را درك نموده و نگذارند تا دشمنان كشور مان با طرح توطئه ها از وضعيت استفاده نمايند.
وی خاطر نشان نمود كه هر شخصى كه در يك مقام حكومتى تعيين مي‌گردد بايد بداند كه مقام مذكور وسيله‌يى است براى خدمتگزارى نه هدف. وضعيت مردم براى حكومت قابل درك است و با وجود چالش هاى فراوان در اين‌كه حكومت در صدد بهتر شدن وضعيت است هيچ جاى شبهه نيست.
رییس اجراییه کشورهمچنان با يادآورى و تشكر از نيروهاى امنيتى كشور گفت: در زمانى‌كه امكانات بي‌شمار خارجى در كشور سرازير گرديد عدم مديريت درست و نبود آرمان ملى باعث گرديد تا از اين مساعدتها استفاده خوب صورت نگيرد.
در اخير رييس اجراييه اضافه نمود كه سرنوشت مردم يك كشور وابسته به يك شخص و يا جريان نيست و اين مردم كشور اند كه آينده خود را رقم ميزنند و اظهار اميدوارى نمود كه مردم عزيز افغانستان با ايستادگى و بردبارى مرحله كنونى را پشت سر گذاشته و از آزمون هاى ناگوار پيروز برون خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا