سیاست

معاون اول رئیس جمهور: اولین برنامه مهم دولت توجه به مسایل امنیتی می باشد

کابل باختر اول قوس
ستر جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری عصر امروز با شماری از بزرگان ولایت های غور و بدخشان در قصر گلخانه صدارت دیدار و گفتگو کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار چند تن از بزرگان ولایت های یاد شده صحبت نموده مشکلات محیطی شان را یاد آور شده و در رابطه به آن، پیشنهادات مشخصی را به معاون اول ریاست جمهوری ارایه داشتند.
معاون اول ریاست جمهوری خطاب به بزرگان ولایت های غور و بدخشان یاد آور شد که سهم گیری مردم غور و بد خشان در انتخابات نوید دهنده پیروزی تیم تحول و تداوم بود و ما این سهم ارزنده را بیاد خواهیم داشت.
معاون اول ریاست جمهوری به مشکل بد امنی در ولایات کشور و به ویژه در ولایت های غور و بدخشان اشاره کرده یاد آور شد که اولین برنامه مهمی که دولت در پیش دارد، توجه به مسایل امنیتی در سراسر کشور است زیرا ما به مردم خود در دوران مبارزات انتخاباتی وعده داده بودیم که تأمین امنیت را در دستور کاری حکومت خویش قرار میدهیم.
معاون اول ریاست جمهوری خاطر نشان کرد مشکل های که شما از آن یاد کردید در نزد دولت وحدت ملی مشهود بوده و ما به هریک از آنان تعهد به رسیدگی داریم و آن ها را عملی می کنیم.
معاون اول ریاست جمهوری به بزرگان اطمینان داد که دولت جمهوری اسلامی افغانستان متعلق به  همه مردم افغانستان بوده و کابینه جدید که بزودی اعلان خواهد شد متعهد به حل همه معضلاتی است که گریبان گیر مردم ما می باشد.
در پایان این دیدار تحایفی از سوی بزرگان ولایت های متذکره به معاون اول ریاست جمهوری اهدا گردید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا