فرهنگ

حسینه صافی : بر شفایت بیشتر و حسابدهی درامور تاکید کرد

کابل باختر 12 عقرب
حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز دردیدار از تیاتر ملی ، کارکرد های آن ریاست را بررسی کرد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: دراین دیدار مسولان بخش های مختلف ریاست تیاتر ملی دررابطه به دستاورد ها ، کار کرد ها و برنامه های آینده  آن ریاست معلومات دادند.
همچنان مسولان و کارمندان تیاترملی شماری از مشکلات فرا راه کارشان را به ویژه  ازناحیه کمبود بودجه ، کمبود امکانات مورد نیاز وکم توجهی به هنرمندان را با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ شریک ساختند .
حسینه صافی نقش هنرمندان را درعرصه های مختلف جامعه و بخصوص درزمینه ارائه پیام های همبستگی ، همدیگر پذیری و صلح ارزشمند دانسته و از توجه وزارت اطلاعات وفرهنگ به خاطررسیده گی به مشکلات آنان درحد امکان، اطمینان داد .
همینگونه سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ازبخش های مختلف تیاترملی دیدن کرد وازتلاش این وزارت دررابطه تسریع روند کار بازسازی تالارتیاترملی " کابل ننداری " نیز اطمینان داد .
طبق یک خبردیگر سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ  امروز دردیدار از ریاست های تنظیم امور گرځندوی و تحقیق ، انکشاف و بازاریابی گرځندوی و همچنان بخش میراث های فرهنگی ، کارکرد ها و مشکلات این اداره ها را ازنزدیک بررسی کرد .
دراین دیدار ها مسولان و کارمندان ریاست های متذکره دررابطه به دستاورد ها ، برنامه وفعالیت های اداره های مربوط شان معلومات دادند و شماری از مشکلات شان را نیز با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درمیان گذاشتند.
حسینه صافی درکنار آن که از فعالیت های مسولان و کارمندان اداره های یاد شده ستایش کرد ، خاطرنشان ساخت که با امکانات موجود اگرچه ناچیز هم باشد باید تلاش های بیشتر برای کارهای بهتر را صورت بگیرد .
به همین ترتیب سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ  ضمن آن که درراستای رفع مشکلات اداره های متذکره وعده همکاری سپرد ، بر شفایت بیشتر و حسابدهی درامور تاکید کرد. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا