امنیت

بررسی اوضاع امنیتی هرات ازسوی وزیر دفاع ملی

شهرهرات 4 اسد باختر
وزیر دفاع ملی امروز درسفر کاری خود به ولایت هرات از تلاش های نیروهای امنیتی تقدیرکرد.
دگرجنرال عبدالله حبیبی وزیر دفاع ملی به اتفاق  سترجنرال نیکلسون قوماندان حمایت قاطع در افغانستان در جلسه مسئولین ارشد امنیتی زون غرب در قوماندانی ایساف اشتراک نمودند.
وزیر دفاع امروز به منظور بررسی از وضعیت عمومی امنیتی در زون غرب به خصوص ولایت هرات دراین جلسه شرکت کرد.
در این نشست تورنجنرال محی الدین (غوری)  قوماندان قول اردوی 207ظفرگزارش از فعالیتهای کاری نیروهای دفاعی زون غرب را بیان نموده گفت: به نمایند گی از تمام  نیروهای امنیتی در زون غرب اطمینان می دهم که نیروهای نظامی در حوزه غرب در رسیدن به اهداف امنیتی و دسترسی به صلح تلاش دارند.
او گفت نیروهای امنیتی تلاش خواهند کرد تا با طرح و اجرای فعالیتهای متعدد در بهبود وضعیت امنیتی نقش خود را به خوبی ایفا نمایند.
دگرجنرال عبدالله حبیبی وزیر دفاع ملی کارکرد نیروهای دفاعی زون غرب را مثبت ارزیابی نموده ، در رابطه به انکشافات و دست اوردهای نیروهای امنیتی افغان در کشور اشاره کرد.
وزیر دفاع گفت : به یاری خداوندمتعال ،باحمایت و پشتیبانی مردم صلحدوست و کمکهای بی شائبه جامعه جهانی نیروهای امنیتی کشور در طی چهار ماه گذشته  دهها عملیات مشترک  و خاص به خاطر متلاشی و از بین بردن شورشیان و تامین حاکمیت قانون بطور موفقانه انجام داده اند.
وزیر دفاع در عین حال با استقبال از اعلام ادامه همکاری جامعه جهانی گفت نیروهای امنیتی با تمام تلاش در هماهنگی با هم تلاش خواهند کرد که روزهای خوش و توام با امنیت را به مردم رقم زنند.
در ادامه قوماندان قوای ناتو در افغانستان اظهار کرد که جامعه جهانی به منظورحمایت ازاهداف دولت افغانستان ،تقویت وحمایت ازنیروهای امنیتی حضورنظامیان خویش را در افغانستان تمدید نموده است.
  اوگفت ضروری است به خاطراجرای وظایف بهتردراینده تماما نیروهای امنیتی افغان به طورمشترک وظایف محوله راباهماهنگی باقوماندانی مشوره دهی زون غرب انجام دهند.
این مقام گفت  ما درتفاهم با رهبری سکتورهای امنیتی افغانستان درراستای تجهیز وتکمیل قوتهای امنیتی افغان به خصوص در بخش آموزش کادرهای مسلکی مورد نیاز همکار خواهیم بود.
دراین جلسه قوماندان زون 606انصار، قوماندان امنیه ولایت هرات ، معاون امنیت ملی ولایت هرات ، رئیس ارکان لوای سوم نظم وعامه ، آمراوپراسیون لوای  سرحدی ، جنرالان ، افسران ، اردوی ملی به شمول قطعات کماندو ، قوای هوایی و قوماندانی حمایت قاطع در افغانستان نیز حضور داشتند.
در پایان دیدار نشان قول اردوی 207ظفر توسط قوماندان قول اردوی 207ظفر به وزیر دفاع ملی و قوماندان حمایت قاطع تفویض شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا