اخبارصحت

چگونگی مبارزه با موج دوم ویروس کرونا به بحث گرفته شد

کابل/20 قوس/ باختر

داکتر احمد جواد عثمانی وزیر صحت عامه ، امروز در نشست “8 صبح” با مسوولان اداره های صحی داخل وزارت، رییسان شفاخانه‌های کابل و رییسان صحت عامه ولایت ها  از راه دور روی چگونگی مبارزه با موج دوم

ویروس کرونا و ایجاد کمیته‌های کاری بحث و تبادل و نظرکردند.

به گزارش خبرنگار آژا نس باختر، وزیر صحت عامه ، با بررسی اجندای نشست قبلی گفت که  مبارزه با موج دوم ویروس کرونا، پنج کمیته کاری در بخش‌های مدیریت شفاخانه‌های کووید-19، سرویلانس، لابراتوارها، مراقبت‌های خانگی از بیماران کرونا و آگاهی دهی و مفاهمه خطر ایجاد شده است.

داکتر عثمانی بر اهمیت این کمیته‌ها تاکید و بیان کرد که به دلیل وضعیت بحرانی و جلوگیری از گسترش موج دوم ویروس کرونا تمام صلاحیت های ضروری به مسوولان این کمیته‌ها داده شده است تا در اجرای کار شان کدام سگتگی ایجاد نشود.

او هم‌‌چنان گفت که تمام تمرکز ما روی جلوگیری از بحران ویروس کرونا و تامین روند عادی عرضه خدمات صحی در کشور است که با تلاش‌ها و برنامه های روی دست داشته این وضعیت را به گونۀ درست مدیریت خواهیم کرد.

وزیر صحت عامه کشور در ادامه این نشست، هدایاتی که از سوی محمد اشرف غنی رییس جمهوری در پیوند به بهبود عرضه خدمات صحی در نشست روز گذشته در ارگ ریاست جمهوری داده شد با مسوولان اداره های صحی شریک کرد و روی چگونگی تطبیق آن به مسوولان اداره های مربوط هدایت داد. مومنه احمدیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا