فرهنگ

تلویزیون طبی چراغ افتتاح شد

کابل، 20 حوت، باختر
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه امروز درمراسم آغاز نشرات تلویزیون طبی چراغ گفت که نشرات این تلویزیون می تواند در آگاهی دهی صحی به مردم کمک کند.
تلویزیون طبی چراغ ارگان نشراتی موسسه تحصیلات عالی چراغ است که به نشر و پخش اطلاعات طبی و بهداشتی می پردازد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر، در مراسم آغاز نشرات این شبکه اطلاع رسانی داکتر عبدالله عبدالله گفت که ضرورت تلویزیون طبی در افغانستان احساس می شدکه با افتتاح تلویزیون طبی چراغ این ضرورت مرفوع خواهد شد.
رییس اجراییه نقش این تلویزیون را در سلامت جسمی و روانی مفید دانست وسلامت افراد را در پیشرفت کشور ارزنده خواند.
داکتر عبدالله عبدالله علاوه کرد که این تلویزیون می تواند مردم را از آخرین  انکشاف و دست آورد های طبی  آگاه سازد. به گفته وی تلویزیون طبی چراغ نقش مشاور صحی را در جامعه بازی خواهد کرد .
نجیب الله خواجه عمری وزیر تحصیلات عالی در پیامی نقش تلویزیون طبی چراغ را در همگانی ساختن طبابت معیاری در کشور ارزنده دانست.
به همین ترتیب داکتر فیروزالدین فیروز وزیر صحت عامه در پیامی گفت که تلویزیون طبی چراغ با آگاهی دهی می تواند باعث جلوگیری قمست اعظم از امراض ساری و غیر ساری شود.
داکتر چراغ علی چراغ موسس موسسه تحصیلات عالی چراغ و تلویزیون طبی چراغ هدف از ایجاد این تلویزیون را همگانی کردن آموزش های طبی و پیش گیری از امراض مفید دانست وگفت که این تلویزیون می تواند جامعه را در برابر معلومات نادرست طبی همکاری کند.مجیب مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا