سیاستاخبارTOPجامعهآموزش

مولوی عبدالسلام حنفی: تاجران و افرادی که توان مالی و اقتصادی دارند در امر توانمندسازی و تعلیم و تربیه ورثۀ شهداء و معلولین به اندازۀ توان کمک کنند

کابل ۶ حوت باختر
مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزرا امروز درمحفل فراغت ۱۲۰ تن از ورثه شهدا و معلولین که از برنامه بدیل معیشت و مصونیت غذایی در حرفه های مختلف سند فراغت بدست آوردند، اشتراک کرد.
دفترمطبوعاتی معاونیت اداری ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ درمحفلی که به همین مناسبت برگزارشده بود، معاون اداری ریاست الوزرا گفت: جای بسا خوشی است که امروز شاهد فراغت ۱۲۰ نفر از ورثۀ شهداء و معلولین از این برنامه در حرفه‌های مختلف هستیم که حتماً باعث خود کفایی آن‌ها در امر تأمین معیشت خواهد شد.
معاون اداری ریاست الوزرا افزود: بعد از پیروزی مجاهدین و جنگ‌های داخلی هزاران تن از هموطنان ما معیوب و معلول گردیدند و متأسفانه در بیست سال اخیر که افغانستان مورد تاخت و تاز اشغالگران غربی قرار گرفت، هزاران تن از مجاهدین، حافظان قرآن‌کریم، جوانان، زنان و شاگردان مدارس شهید و تعداد بزرگی نیز معلول و معیوب شدند.
معاون اداری ریاست الوزرا در اخیر از تاجران و افرادی که توان مالی و اقتصادی دارند خواست که در امر توانمندسازی و تعلیم و تربیه ورثۀ شهدا و معلولین به اندازۀ توان کمک نمایند تا آنان بتوانند با فراگیری تعلیم و تربیه و حرفه‌های مختلف در آینده به خود کفایی برسند .
وزرات شهدا و ومعلولین زمینه دوره آموزشی زیرنامه برنامه بدیل معیشت و مصونیت غذایی را برای ۱۲۰ نفر ازورثه شهدا و معلولین درحرفه های مختلف راه اندازی کرده بود که امروز پس از پایان دوره آموزشی سند فراغت بدست آوردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا