سیاست

نماینده سازمان ملل متحد طرح پیشنهادی این سازمان برای حل مشکل انتخابات را ارائه کرد

کابل باختر 20 سرطان
جلسه ای با اشتراک نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان، معاونان ریاست جمهوری، قاضی القضات، رئیس کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی، روسا و اعضای کمیسیون های انتخاباتی شام دیروز در ارگ ریاست جمهوری دایر گردید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این جلسه نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد، در مورد مذاکرات خود با نامزدان ریاست جمهوری معلومات ارائه کرد و طرح پیشنهادی این سازمان را برای حل مشکل انتخابات و تفتیش بیش از 8000 محل رای دهی (صندوق) که 43 فیصد تمام آرا یعنی 3.5 میلیون رای را احتوا میکند، به جلسه ارائه کرد.
یان کوبیش نماینده خاص سرمنشی سازمان ملل متحد، گفت که این طرح فردا به صورت رسمی به هر دو کمیسیون و نامزدان ریاست جمهوری ارائه میگردد.
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان گفت که با احترام به پیشنهاد جناب داکتر عبدالله عبدالله و توافق جناب داکتر اشرف غنی احمدزی مبنی بر وساطت سازمان ملل متحد برای یافتن یک راه حل برای معضل انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، طرح پیشنهادی این سازمان را مورد تائید قرار داده و از کمیسیون های انتخاباتی و نامزدان ریاست جمهوری خواست تا در زمینه با سازمان ملل متحد همکاری نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا