جامعه

اماما مساجد: تجارملی و اشخاص ثروتمند باید مردم ولایت کندزرا کمک کنند

کابل باختر10 میزان
امامان مساجد و واعظان تکایا امروز قبل از خطبه های نمازجمعه ازتجارملی و اشخاص دارا خواستند که با مردم ولایت کندز کمک نمایند .
به گزارش آژانس باخترازبرخی مساجد : امامان وواعظان  ازعلمای دین  و مردم کشورخواستند که ازنیرو های امنیتی کشور که بخاطر دفاع ازوطن ، مردم و تامین صلح و امنیت در کشور در سنگرهای مبارزه قربانی میدهند، حمایت کنند.
آنان خاطرنشان ساختند که اسلام دین صلح ، صفا ،  اخوت و آشتی است و حمله مخالفان درولایت کندزو اعمالی را که آنان درآن ولایت انجام دادند مخالف ارزش ها واصول دین مقدس اسلام بود و هر کسی که دست به چنین جنایت ها میزند جای آنها دردوزخ میباشد .
علمای دین ازتجار ملی و اشخاص ثروتمند خواستند که  با مردم ولایت کندز کمک کنند  و همچنان ازمردم تقاضا کردند که دربرنامه جمع آوری خون که ازطرف وزارت صحت عامه راه اندازی شده است، سهم بگیرند و با اهدای خون جان زخمی ها و نیازمندان درولایت کندز را نجات دهند. 
عالمان دین گفتند که برخی ازرسانه ها برضد منافع ملی و تضعیف روحیه نیرو های امنیتی کشور و مردم ، تبلیغات میکنند که باید دولت جلو چنین تبلیغات را که به نفع دشمن تمام میشود ، بگیرد.
امامان و واعظان  دررابطه به نقش علمای دین بخاطررهنمایی جامعه به سوی خیر، فلاح و رستگاری مطابق احکام دین مبین اسلام و شریعت غرای محمدی ص معلومات داده گفتند که انسان های خوب کسانی هستند خیرشان برای دیگران برسد و انجام دادن اعمال ناروا و منکرات که خلاف ارزش ها و اصول اسلامی است ، اجتناب کنند . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا