فرهنگ

وزیراطلاعات وفرهنگ بخاطر آگاهی دهی از اضرارو اجتناب ازاستفاده مواد مخدر،ازطریق رسانه ها تاکید کرد

کابل باختر 29 ثور
عبدالباری جهانی وزیراطلاعات وفرهنگ امروزدردیدار با سلامت عظیمی وزیرمبارزه با مواد مخدر، برهمکاری وزارت اطلاعات وفرهنگ بخاطرآگاهی دهی ازطریق رسانه ها ازاضرارمواد مخدر، تاکید کرد .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر: دراین دیداروزیر مبارزه با مواد مخدردررابطه به اضرار مواد مخدر صحبت نمود خاطرنشان ساخت که در سطح کشور  سه و نیم میلیون که بیشترآنان جوانان میباشند ، ازمواد مخدراستفاده میکنند .
خانم سلامت عظیمی  افزود که بخاطرتداوی معتادین 108 مرکز تداوی در کشوروجود دارد که ظرفیت تداوی 40 هزار تن را در یک وقت  دارا میباشند.
همینگونه دراین دیداروزیرمبارزه با مواد مخدرخواستارهمکاری وزارت اطلاعات وفرهنگ بخاطر آگاهی دهی  و تبلیغات بیشتر از اضرار و اجناب از استفاده مواد مخدر،  ازطریق رسانه ها و هنرهای تمثیلی ، تو جه کند.
درمقابل وزیراطلاعات وفرهنگ ، موادهمخدر را پدیده شوم دانسته و برهمکاری این وزارت بخاطرآگاهی دهی ازطریق رسانه ها ، اجرای پارچه های تمثیلی  توسط هنرمندان و انعکاس پیام های علمای کرام در رابطه به اضرارو اجتناب از استفاده مواد مخدر، تاکید کرده  وعده همکاری سپرد.
دراین نشست محمد امین باوری مشاور و سخنگوی وزارت اطلاعات و فرهنگ پیشنهاد کرد تا تفاهم نامۀ همکاری بین وزارت های متذکره در رابطه به تهیه پارچه های ادبی ، نمایشنامه ها توسط هنرمندان در مقابل امتیازات مادی و معنوی تهیه گردیده و به خاطر آگاهی دهی عامه از اضرار مواد مخدر از طریق رسانه ها نشر شود ، این پیشنهاد پذیرفته شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا