سیاستTOP

رییس جمهوری با شماری از بزرگان و نمایندگان کوهدامن دیدارکرد

کابل/۷ اسد /باختر
محمد اشرف غنی رییس جمهوری امروز در دیداری با شماری از بزرگان و نمایندگان کوهدامن، از انسجام و نقش مردم در حمایت از کشور و نظام جمهوریت قدردانی کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی سخنگوی رییس جمهوری به آژانس باختر؛ در این دیدار که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد و امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری نیز حضور داشت، ابتدا ملا تاج محمد جاهد در مورد وحدت مردم کوهدامن، تنظیم اقدامات شان در چوکات دولت و تشخیص آنان از دشمن، معلومات ارائه کرد. همچنان موصوف پیشنهاد های خود را در مورد پروژه های انکشافی، صحت، معارف و سایر عرصه ها با رییس جمهوری شریک کرد.
رییس جمهوری پس از استماع معلومات متذکره، از وحدت مردم کوهدامن، تنظیم روش کاری شان در چوکات دولت و تشخیص دقیق آنان از دشمن، قدردانی کرد و تاکید کرد که حمایت کامل دولت با شما است و با تطبیق پروژه های انکشافی، جوانان تان در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی جذب خواهند شد.
محمد اشرف غنی به امرالله صالح معاون اول مقام عالی ریاست جمهوری هدایت داد که به خاطر انسجام بهتر مردم کوهدامن و همکاری دولت با آنان، از نزدیک کار کند.
رییس جمهوری در اخیر سخنانش گفت: کسانی که ادعای کاذب می کنند که طالبان تغییر کرده اند، به فاجعه سپین بولدک ببینند، آنانی که به خاطر اسامه بن لادن کشور و منافع ملی را زیر پا کردند، قابل اعتماد نیستند.ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا