فرهنگ

معین جوانان و سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ از جوانان کشور خواست تا به مواد مخدر نه بگویند

کابل باختر/ 27/ سرطان
سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ از جوانان کشور خواست تا در امر مبارزه علیه مواد مخدر بسیج شده و در برابر این پدیده ایستاده شده و به آن نه بگویند.
به گزارش آژانس باختر، داکتر کمال سادات معین جوانان وسرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ که امروز درهفته تجلیل از مبارزه علیه مواد مخدر درپوهنتون جهان نور در کابل سخن میگفت، اظهار داشت که موادمخدر پدیده زشت و بیگانه با فرهنگ افغانی است و این به جوانان کشور برمیگردد که دربرابر این پدیده ایستاده شده و به آن نه بگویند.
او از جوانان و شهروندان کشور خواست که نه تنها خود از مواد مخدر استفاده نکنند، بل دیگران را نیز مانع شوند و به این ترتیب در تقویت شخصیت خود بکوشند.
داکتر کمال سادات ، مواد مخدر را منبع تمویل جنگ درکشور دانسته گفت که تروریستان با قاچاق و فروش موادمخدر و با حمایت ازکشت آن باعث طولانی شدن جنگ و نا امنی در کشور شده اند و این به شهروندان بخصوص جوانان کشور برمیگردد تا این امکانات را از گروه تروریست و مخالفان مسلح گرفته و باعث ایجاد یک فضای سالم درکشور شوند.
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ اضافه داشت که معینیت جوانان این وزارت با نهاد بین المللی کولمبو پلان کار میکند تا جوانان کشور را از اضرار مواد مخدر بیشتر و بهتر آگاه سازد.
باید گفت که برنامه تجلیل از هفته مبارزه علیه موادمخدر به ابتکار نهاد خدمت گزاران کابل و وزارت مواد مخدر راه اندازی شده بود که آن بشیر بیژن فعال جامعه مدنی و معاون نهاد یاد شده صحبت نمود، برنامه های نهاد خدمت گزاران کابل را غرض مبارزه با موادمخدر بیان داشت.
باید گفت که وزارت اطلاعات وفرهنگ درهماهنگی با نهاد خدمت گزاران کابل و وزارت مبارزه علیه موادمخدر درنظر دارد تا غرض برگزاری بهتر هفته تجلیل از مبارزه علیه موادمخدر برنامه های فرهنگی و ورزشی شامل محافل مشاعره ، سرکس و مسابقه بایسکل رانی را برگزار نماید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا