ورزش

وزارت امور داخله تیم ملی کرکت را تقدیر کرد

کابل باختر 2 عقرب
وزارت امور داخله امروز در مراسم ویژۀ ضمن قدردانی از پیروزی تیم ملی کرکت کشور در برابر کینیا، بازیکنان آن تیم را با اعطای مدال و تقدیر نامه مورد تقدیر قرار داد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر : درمراسم محمد عمرداوود زی وزیرامورداخله در دیدار با بازیکنان تیم ملی کرکت ،با اشاره به پیروزی اخیر تیم ملی کرکت افغانستان در برابر تیم کرکت کینیا، گفت که تیم کرکت کشور با امکانات محدود، توانست کینیا را شکست داده و به جام جهانی 2015 راه یابد .
وزیر امور داخله ، تصریح کرد که پیروزی تیم ملی کرکت کشور در برابر کینیا، باعث تشویق جوانان به ورزش و فاصله گرفتن آنان از کار های غیر قانونی می گردد.
وی بر رابطه ی خوب پولیس و ورزش کاران نیز اشاره کرد و گفت که وزارت امور داخله آماده است تا در هر زمینه یی که وزرش کاران به حمایت نیاز داشته باشند، به آنان کمک نموده و سهم خود را در رشد و شگوفایی ورزش کشور ادا نماید.
وزیر امور داخله کشورهمچنان ازخوشحال افسرقطعات خاص پولیس که درمیان تیم های ورزشی 42 کشورعضوناتو درافغانستان درمسابقات ورزشی بوکس وموی تای قهرمان گردیده ستایش نموده و وی نمونه خوب برای سایر منسوبین پولیس عنوان نمود.
در همین حال، شهزاده مسعود رئیس کرکت بورد افغانستان و داکتر نورمحمد رئیس اجرائیوی کرکت بورد ، از وزارت امور داخله، به خاطر تقدیر از تیم ملی کرکت کشور، سپاسگذاری کرده گفتند که حمایت رهبری وزارت امور داخله از تیم ملی کرکت کشور، باعث تشویق ورزش کاران و بلند رفتن روحیه ی آنان در رقابت های آینده می گردد.
در پایان این مراسم برای بازیکنان تیم ملی کرکت، مربیان و سایر دست اندرکاران تیم ملی کرکت، از سوی رهبری وزارت امور داخله، مدال ها و نشان ها اعطا گردید .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا