امنیت

ساخت قرارگاه های نظامی درولسوالی شیرزاد ننگرهار ادامه دارد

شهرجلال آباد/ ۱ قوس /باختر
درحالی که عملیات ضد هراس افگنی  ، در ولسوالی شیرزاد ننگرهار هنوز ادامه دارد ، نظامیان به مردم اطمینان می دهند که با ساخت قرارگاه های نظامی درکنار شان خواهند ماند.
هنوز  در بخش هایی از شیرزاد احتمال موجودیت هراس افگنان است و نظامیان می کوشند آن بخش ها  را نیزاز وجود این جنگجویان پاکسازی کنند.
ازسویی هم روند ساخت قرارگاه های نظامی دربخش های پاکسازی شده شیرزاد از وجود هراس افگنان به ویژه افراد داعش ادامه دارد.
یک قومندان ارشد اردوی ملی در شرق کشوربه آژانس باخترگفت که سی درصد از قرارگاه های طرح ریزی شده در شیرزاد ننگرهار ساخته شده است و کار روی بقیه ادامه دارد.
او گفت تا به خواست مردم برای ساخت قرارگاه های نظامی ارج گذاشته ایم و با استقرار نظامیان از احتمال بازگشت هراس افگنان به شیرزاد جلوگیری می کنیم.
روستا نشینان ساکن در شیرزاد از ساخت قرارگاه های نظامی و استقرار نظامیان در محل های شان خوشحال اند و می گویند زیر سایه نظامیان شان می توانند به راحتی زند گی کنند.
این روستا نشینان ازاینکه زیر سایه گروه های هراس افگن روند بازسازی و حکومت داری در بخش هایی از شیرزاد متوقف بود ، غمگین اند و اکنون از حکومت می خواهند که برای انکشاف شیرزاد و ارایه خدمات عامه به ساکنان آن اقدام کند.
با این حال به دستور محمد اشرف غنی رییس جمهور قرار است ده ها پروژه انکشافی در ساحات پاکسازی شده از وجود داعش وطالبان در ننگرهار تطبیق شود.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا