امنیت

رئیس جمهور غنی: حمله امروزی در کابل جنایت علیه بشریت است

کابل باختر 10 سرطان
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی امروز بالای موتر های حامل فارغان مرکز آموزشی پولیس میدان وردک در شهر کابل را جنایت علیه بشریت دانست و به وزارت امور داخله دستور داد که چگونگی تصمیم انتقال فارغان مرکز مذکور را بررسی کند، تا در صورت هر گونه سهل انگاری اقدامات تعقیبی صورت گیرد.
به اساس معلومات دفتر سخنگوی رییس جمهوری به آژانس باختر،رئیس جمهور ضمن تقبیح نمودن این عمل جنایتکارانه گفت: در ماه مبارک رمضان که مسلمانان عبادت می کنند، اما طالبان با کشتار مردم  و ایجاد رعب و وحشت مرتکب عمل نابخشودنی می شوند.
رئیس جمهور این جنایت وحشیانه طالبان را نشانه شکست آنان در میدان نبرد دانست وگفت که طالبان با این جنایت، قساوت و بی رحمی خویش را بيشتر از پيش به نمايش گذاشتند.
رئیس جمهور غنی از علمای کرام و مردم در سراسر کشور خواست تا فردا در نماز جمعه برای قربانیان این حادثه المناک اتحاف دعا کنند و صدای شانرا علیه جنایات ضد بشری تروریستان وحشی از طریق منابر مساجد بلند نمایند. 
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز می کند و برای زخمی شده گان صحتمندی کامل از درگاه خداوند (ج) تمنا دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا