امنیت

سخنگوی وزارت امورداخله : توانمندی مبارزه با داعش را داریم

کابل باختر/ 25/ قوس
درحالیکه قوماندان عمومی نیروهای بین المللی درافغانستان میگوید که داعش درصدد ایجاد یک مرکز درولایت شرقی افغانستان است، سخنگوی وزارت داخله از مبارزه جدی نهادهای امنیتی علیه داعش درکشور سخن میگوید.
به گزارش آژانس باختر، به تازگی جنرال کمبیل قوماندان عمومی نیروهای بین المللی گفته است که داعش درصدد ایجاد یک مرکز درولایت شرقی ننگرهار است و داعشی ها دراین ولایت روابط خود را با رهبر ی داعش در سوریه و عراق محکم کرده اند .
مگر صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله که دریک نشست خبری سخن میگفت، اظهار داشت که فعالیت داعش محدود به ولایت ننگرهار نیست بل فعالیت این گروه دربخش های دیگر افغانستان نیز وجود دارد.
مگر نهادهای امنیتی افغانستان بخصوص پولیس دربرابر آنان ایستاده اند و به آنها اجازه نمیدهند که فضای زندگی مردم را مکدرسازند. سرکوبی آنان درولایت هلمند نمونه از جسارت و تعهد نیروهای امنیتی دربرابر جلوگیری از گسترش فعالیت داعش درکشور است .
صدیقی در این نشست خبری همچنان از تعهد وزارت امورداخله مبنی برحمایت وحفاظت از پروژه تاپی در داخل خاک افغانستان سخن گفت واز آن به عنوان پروژه ملی درداخل خاک افغانستان یاد کرد و پولیس با افتخار امنیت آن را تامین خواهدکرد.
صدیقی همچنان از ایجادائتلاف اخیر به رهبری عربستان سعودی و عضویت افغانستان درآن اظهار بی خبری کرد و پاسخگوی دراین مورد را کار وزارت امور خارجه دانست .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا