جامعه

مردم از نیروهای دفاعی کشور حمایت بی دریغ نمایند

کابل باختر/ 20/ اسد
ابعادجنگ تحملی و صادرشده، درافغانستان روزتاروز پیچیده و مغلق میگردد . شرایط دشوار کنونی مستلزم حمایت قاطع مردم ازنیروهای ملی ودفاعی کشور شان میباشد.
گزارشگرآژانس باخترمینگارد: دراین جای تردید و گمان زنی وجود ندارد که درعقب جنگ تحمیلی درافغانستان دست های پنهان و آشکار درمنطقه و حتابیرون ازمنطقه وجود دارد.
سیاست فتنه جنگ درافغانستان و بی ثباتی دراین کشور درسرخط عمل برخی حلقه های خاص درمنطقه و فرا ازمنطقه وجود دارد.
امروز فرزندان سرسپرده وطن و مردم درگوشه وکنار این کشور سینه درسنگر می سایند تانگذارند دشمن سوگند خوردۀ ملت افغانستان موفق به توطیه ها و دسایسی شوند که حاکمیت ملی و تمامیت ارضی افغانستان را به تهدید مواجه سازند.
ایستادگی فرزندان دلیر و شجاع ملت افغانستان در برابر اهریمن و ایثار و فداکاری آنان ازهمه ساکنان افغانستان درگوشه های دور این وطن می خواهدکه با نیروهای دفاعی امنیتی شان رابطه تنگاتنگ داشته باشند و دشمن را که درهرگوشه وکنار این سرزمین خزیده اند به نیروهای دفاعی امنیتی کشور معرفی کنند.
دراین صورت است که مردم مصئون و دشمن رسوا میگردد . به هرصورت علی رغم تبلیغات دشمن و ایادی آنان را ، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور درجبهه های مختلف دشمن را زبون ساخته اند.
کشته شدن حافظ سعید مسوول داعش برای خراسان درعملیات قهر سیلاب درننگرهار مصداق این ادعا میباشد.
حافظ سعید ، باشنده اصلی اورکزی اجنسی آن سوی خط دیورند بود و درگذشته عضویت تحریک طالبان پاکستان را داشت .
کشته شدن این هراس افگن درخاک افغانستان وکشته شدن رهبران طالبان درخاک پاکستان عمق سیاست فتنه وجنگ درافغانستان  رابیان میدارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا