امنیت

۱۱ داعشی در ولایت جوزجان، به نیروهای امنیتی تسلیم شدند

کابل  ۳۱ سرطان باختر
۹ عملیات مشترک تصفیوی، ۱۰۱ عملیات نیروهای کوماندو و۱۵ عملیات هوایی، به هدف سرکوب تروریستان و از بین بردن مخفیگاه های آنان از سوی نیروهای ملی دفاعی وامنیتی کشور، در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شده است.
به گزارش آژانس باختر، برید جنرال محمد رادمنش، سخنگوی وزارت دفاع ملی که امروز در یک کنفرانس خبری صحبت میکرد گفت :" ۱۱ داعشی در ولسوالی قوشتیپه ولایت جوزجان با ۵ میل اسلحه دست داشته شان به نیروهای امنیتی تسلیم شدند و ۴ داعشی به شمول یک عضو گروه اسد اورکزی، در ولسوالی اچین ننگرهار در نتیجه عملیات ها کشته شدند."
وی افزود که ۳ فرد مشکوک در قریه مرغ گیران ولسوالی پغمان و۲ تروریست در ولسوالی مارجه هلمند بازداشت شدند.
سخنگوی وزارت دفاع ملی همچنان گفت که در نتیجه عملیات ها در ولسوالی چهار دره کندز، چندین موضع دشمن تخریب، چندین اسلحه و مقداری مهمات از بین رفته است. همچنان یک قرار گاه دشمن در ولسوالی غورماچ فاریاب ویک قرارگاه  دیگر در ولسوالی مروره ولایت کنر از بین رفته است.
در همین حال تیم های انجنیری اردوی ملی در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ حلقه ماین را که از سوی تروریستان در مناطق مختلف جاسازی شده بود، کشف وخنثی کردند.
رادمنش، عملیات ها در ولایت های ننگرهار، غزنی، پکتیا، ارزگان، زابل، فراه، فاریاب و کندز را پردست آورد دانست وگفت که این عملیات ها با موفقیت ادامه دارد. احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا