سیاست

دیوید کامرون: بریتانیا از یک افغانستان با ثبات، صلح آمیز و مرفه حمایت کامل می نماید

کابل باختر 9 عقرب
حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر دیروز به وقت محلی با دیوید کامرون صدراعظم بریتانیا در مقر صدارت آن کشور دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار سران دو کشور در رابطه به روابط دو جانبه، تقویت بیشتر مناسبات افغانستان و بریتانیا و نقش بریتانیا بعد از سال ۲۰۱۴ میلادی در افغانستان صحبت کردند و بر اهمیت و تداوم نشست های سه جانبه افغانستان، پاکستان و بریتانیا، تاکید نمودند.
در این دیدار دیوید کامرون صدراعظم بریتانیا، گفت: بریتانیا از یک افغانستان با ثبات، صلح آمیز و مرفه حمایت کامل می نماید و من به این باور هستم که یک افغانستان با امن نه تنها به نفع افغانستان است، بلکه به نفع بریتانیا نیز می باشد.
وی خاطر نشان کرد که پس از آنکه نیروهای بریتانیایی افغانستان را ترک می کنند، ما برنامه های کمک به افغانستان داریم و از نیروهای امنیتی افغان حمایت می کنیم.
حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در این دیدار از ابتکار و تلاش های صدراعظم بریتانیا بخاطر تدویر نشست های سه جانبه سران افغانستان، پاکستان و بریتانیا و کمک و مساعدت آن کشور در بیشتر از یک دهه گذشته به افغانستان، تشکری کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا