امنیت

اعتراض دهها تن به خاطر کشته شدن یک جوان درولایت سمنگان

ایبک / باختر/ اول / حوت
یک باشنده قریه تسیمه ایبک مرکز ولایت سمنگان روز گذشته توسط یک قوماندان مسلح غیر مسوول به قتل رسید.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، صدها تن از باشنده گان ولایت سمنگان دراعتراض به کشته شدن این باشنده آنولایت به مقابل مقر ولایت جمع شده و خواهان تامین عدالت شدند.
حاجی خوش مراد یک تن از اعتراض کننده ها به آژانس باخترگفت ، عبدالمنان یکتن از قوماندانان مسلح غیر مسوول روز گذشته شهاب الدین یک جوان بیست ساله یکی از باشنده گان قریه تسیمه ایبک مرکز سمنگان را با ضرب گلوله به قتل رساند و همچنان به باشنده گان دیگر این قریه اخطار داده اند تا اگر ازوی اطاعت نکند آنان را نیز به قتل میرساند.
این تظاهر کننده گان گفت: این قوماندان مسلح غیر مسوول حدود ده نفر مسلح داشته از مدت یکنیم سال بدینسو بالای باشنده گان چندین قریه تای خونک ظلم و ستم نموده و به بهانه های حشر و ذکات ازآنان باج میگیرند.
اوگفت این قوماندان درماه سرطان سالروان نیز به خاطر جمع آوری محصولات پسته چهارتن از باشنده گان این قریه راکشته و تعدادی آنان را نیز زخمی نموده بود.
بعداً والی ولایت از نزدیک با تظاهر کننده گان صحبت نمود اطمینان دادکه به زودترین فرصت درمقابل این قوماندان غیر مسوول عملیات نموده آنان را دستگیر و به پنجه قانون خواهد سپرد.
گفته میشود، این قوماندان مسلح غیر مسوول از یکنیم سال بدینسو در مقابل مسوولان امنیت جبهه گرفته وهمچنان درمقابل طالبان چندین قریه جنگ نموده و حدود چهارتن از طالبان رانیز به قتل رسانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا