سیاست

اجمل حمید عبدالرحیمزی به حیث معین مالی و اداری وزارت صنعت و تجارت معرفی گردید

کابل 22 اسد باختر
رئیس پیشین ارتباط و آگاهی عامه و سخنگوی وزارت مالیه که اخیراً به اساس حکم مقام عالی ریاست جمهوری در بست مافوق رتبه به حیث معین مالی و اداری وزارت صنعت و تجارت تقرر حاصل نموده است  امروز مؤرخ ۲۱ اسد ۱۳۹۷ طی مراسمی به کارمندان این وزارت  رسماً معرفی گردید.
در مراسمی که به همین مناسبتترتیب یافته بود، همایون رسا، وزیر صنعت و تجارت ضمن تبریکی به معینان جدید التقرر این وزارت گفت:"  تقرر جوانان مسلکی و متجرب یکی از اهداف کلیدی حکومت افغانستان است، برای معینان جدید در تمام امور محوله آرزوی مؤفقیت مینمایم." وی از کارکنان وزارت صنعت و تجارت درخواست نمود تا به منظور بهبود امور با معینان جدید التقرر این وزارت همکاری همه جانبه نمایند.
اجمل حمید عبدالرحیمزی، معین جدید التقرر مالی و اداری وزارت صنعت و تجارت ضمن تشکری از اعتماد رهبری حکومت وحدت ملی و وزیر صنعت و تجارت گفت:" منحیث یک جوان برای آوردن اصلاحات، مبارزه علیه فساد، ایجاد تغییرات بنیادی و حفظ منافع ملی تلاش می نمایم.
در اخیر معینان جدید التقرر توسط وزیر صنعت و تجارت و دیگر اشتراک کننده گان به دفتر شان معرفی گردیده و رسماً آغاز بکار نمودند.
عبدالرحیمزی قبل از این به حیث رئیس روابط استراتیژیک، امور رسانه ها، روابط عامه و سخنگوی وزارت مالیه ایفای وظیفه نموده است.
أیشان از تجربۀ بیشتر از ده سال در عرصه های مالی و مدیریتی در ادارات مختلف حکومتی و غیر حکومتی برخوردار می باشد. نامبرده دارای سند ماستری در اداره و تجارت( تخصص در امور مالی) از پوهنتون بین المللی عثمانیۀ هند است.ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا