سیاست

نشستی در بلخ به خاطر مسوده قانون انتخابات شوراهای ولسوالی ها راه اندازی شد

مزارشریف 24 ثور باختر
ادارات محلی و شوراهای ولایتی حوزه شمال کشور به خاطر مسوده قانون انتخابات شوراهای ولسوالی ها نشستی را در بلخ راه اندازی نمودند.
به گزارش آژانس باختر، در این نشست که از سوی نهادهای محلی و شوراهای ولایتی ولایت های بلخ، سمنگان، بغلان، جوزجان، سرپل و فاریاب، برگزار شد در آن شرکت کنندگان به خاطر پیرامون مسوده قانون انتخابات شورای های ولسوالی ها در شهرمزارشریف به بحث پرداختند و اعضای شوراهای ولایتی شمال کشور گسترش جنگ، نا امنی و عدم کارکرد مثبت شماری از نمایند گان مردم در شورای ولایتی و مجلس نمایند گان را عامل اصلی عدم حضور مردم به مراکز ثبت نام و انتخابات آینده مجلس نماینده گان دانستند.
در این نشست داکتر محمد افضل حدید رییس شورای ولایتی بلخ گفت که هر چند مشوره و تصویب قوانین در کشور کار نیک میباشد، اما آنچه مهم است پیوند متعهدانه بین حکومت و مردم میباشد که متاسفانه این پیوند گسسته است و امروز مردم به خاطر عمل کرد نادرست بعضی از نمایندگان مردم در شورای ملی و ولایتی، گسترش جنگ و نا امنی در شمال از رفتن به مراکز ثبت نام و انتخابات آینده مایوس شده اند.
سید اسدالله دانش معاون شورای ولایتی سرپل گفت که بیش از پنجاه درصد ولایت سرپل در اختیار مخالفان قرار دارد و اکثر مردم از حق رای شان محروم می شوند. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا