سیاست

رئیس جمهور احمدزی با مسئولین شرکت های مخابراتی دیدار کرد

کابل باختر 21 میزان
داکتر اشرف غنی احمدزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان بعد از ظهر دیروز با مسئولین شرکتهای مخابراتی دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار که در ارگ انجام شد و در آن قانون پوه سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور و داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت نیز حضور داشتند، انجنیرامیرزی سنگین سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در رابطه به پیشرفت های کشور در عرصه مخابرات معلومات داد.
سرپرست وزارت مخابرات گفت که در حال حاضر وزارت مخابرات در عرصه خدمات تیلفون های همراه، ۹۰ فیصد کشور را تحت پوشش قرار داده است و تلاش دارد تا این پوشش مخابراتی گسترش یابد.
سرپرست وزارت مخابرات گفت که بعد از وزارت مالیه، وزارت مخابرات در زمینه خدمات تیلفون های همراه، عواید بلند دارد.
همچنان در این دیدار کریم خواجه رئیس شرکت مخابراتی روشن، نظریات خویش را با رئیس جمهور و رئیس اجرائیه در رابطه به کاهش مصارف تماس های تیلفونی، شریک ساخت.
داکتر اشرف غنی احمدزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت به مسئولین شرکت های مخابراتی اطمینان داده گفتند که حل مشکلات آنان از اولویت های حکومت وحدت ملی شمرده می شود.
رئیس جمهور به آنان گفت که از این پس به طور مستقیم به مشکلات آنان رسیده گی خواهد کرد.
داکتر اشرف غنی احمدزی از مسئولین شرکتهای مخابراتی خواست که در هماهنگی با دولت، امور خود را طوری تنظیم نمایند که از سیستم های مخابراتی در حکومت داری خوب و پیشرفت در عرصه های معارف و طبابت از راه دور، استفاده صورت گیرد.
رئیس جمهور کشور گفت که شرکت های مخابراتی نه تنها در زمینه ارائه خدمات تیلفونی کار نمایند بلکه در بخش های دیگر نیز با دولت همکاری باشند.
در این دیدار داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت نیز به مسئولین شرکت های مخابراتی اطمینان داده گفت که اراده بخاطر حل مشکلات آنان و اصلاحات در شرکت های مخابراتی وجود دارد و در مدت کوتاه مشکلات آنها مرفوع خواهد شد. وی همچنان تاکید کرد که شرکت های مخابراتی باید کدر های افغان را مورد آموزش قرار دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا