امنیت

دو دیپوی سلاح و مهمات شبکه حقانی در پکتیا، به دست آمد

کابل باختر23 دلو
تورنجنرال دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی امروز در یک کنفرانس خبری در مرکز اطلاعات ورسانه های حکومت گفت که ۱۱ عملیات تعرضی از سوی نیروهای دفاعی وامنیتی کشور هم اکنون در ۸ ولایت جریان دارد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی وزارت دفاع ملی به آژانس باختر، او افزود که قطعات کوماندو نیز ۸ عملیات هجومی را در جریان ۲۴ ساعت گذشته در شماری از ولایت ها اجرا کرده اند.
وی اضافه کرد، که در نتیجه این عملیات ها ۳ تروریست در ولسوالی شاه ولی کوت قندهار و ۲ تروریست در ولسوالی ارغنداب ولایت زابل کشته شدند. وی همچنان افزود که  ۲ تروریست از اثر عملیات ها زخم برداشته اند ویک فرد مشکوک بازداشت شده است.
درهمین حال تیم های انجنیری اردوی ملی ۷۶ حلقه ماین را که از سوی تروریستان در نقاط مختلف کشور جاسازی شده بود، کشف وخنثی کرده اند.
وی خاطر نشان ساخت: در یک عملیات پلان شده درولسوالی احمد خیل ولایت پکتیا، نیز دو دیپوی مهمات ومقداری سلاح مربوط قوماندان گل نور از شبکه حقانی، به دست آمده است.
وزیری، وضعیت عملیات ها در ولایت های ننگرهار، پکتیا، ارزگان، زابل، فاریاب، تخار، نیمروز وهلمند را موفقیت آمیز وپردست آورد دانست وگفت که نیروهای دفاعی و امنیتی در هرشرایط در برابر تروریستان مقابله کرده وآنان را سرکوب می نمایند. احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا