سیاست

سفیر جمهوری اسلامی افغانستان اعتمادنامه خود را به رئیس کنفدراسیون سویس تقدیم کرد

کابل26 جدی باختر
دوکتور ثریا دلیل، سفیر و نماینده دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در سویس اخیراً اعتمادنامه خویش را به آقای جوهان شنایدر امان رئیس کنفدراسیون سویس تقدیم نمود.
به اساس معلومات دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه به آژانس باختر، در آغاز، دوکتور ثریا دلیل بارسانیدن پیام رئیس جمهور اسلامی افغانستان به رئیس کنفدارسیون سویس از روابط دوستانه میان افغانستان و سویس که از سال 1928 تا اکنون ادامه دارد، یاد نموده و از مساعدت‌ های آن کشور در راستای تحکیم صلح و ثبات، توسعه اقتصادی و بازسازی افغانستان، به خصوص پس از سال 2001، قدردانی کرد.
سپس، جوهان شنایدر امان بعد از خیر مقدم گفتن به سفیر افغانستان و تقاضای انتقال تمنیات نیک اش به رئیس جمهور اسلامی افغانستان، از توظیف دوکتور ثریا دلیل به عنوان سفیر و نماینده دایمی جمهوری اسلامی افغانستان در سویس ابراز خرسندی نموده گفت که با در نظر داشت تجارب قبلی اش امیدوار است تا روابط دوستانه میان کنفدراسیون سویس و جمهوری اسلامی افغانستان بیش از پیش گسترش و رونق یابد.
همچنان سفیر و نماینده دایمی جمهوری اسلامی افغانستان اطمینان داد که در مدت مأموریت خویش از هیچ نوع تلاش در راستای توسعه و استحکام مناسبات نیک با کشور دوست سویس دریغ نخواهد ورزید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا