سیاست

تلاش اداره اطلاعات وفرهنگ هرات برشرکت گسترده مردم درانتخابات

شهرهرات 4 ثورباختر
آمريت امور جوانان رياست اطلاعات و فرهنگ ،جهت  تشويق شهروندان به خاطرشرکت در انتخابات، امروز  گردهماي را در مقابل ساختمان مقام ولایت هرات راه اندازی نمود.
همزمان با اين گردهمايی، مسئولان و كارمندان رياست اطلاعات و فرهنگ وشماری از جوانان  بخاطر اخذ كارت رای دهی در مركز ثبت نام رای دهندگان در ليسه سلطان غياث الدين غوری حضوربه هم رساندند.
آریا رئوفیان رئیس اطلاعات و فرهنک هرات انتخابات پارلمالی و شوراهای ولسوالی ها را فرایند تصمیم گیری مردم بالای سرنوشت شان عنوان کرد  و بر حضور و مشارکت همه اقشار جامعه به خاطر استفاده ازحق رای شان درتعیین سرنوشت واینده  تاکید ورزید.
رئیس اطلاعات و فرهنک هرات ازهمکاری موثر رسانه های محلی و خبرنگاران به خاطر تهیه و نشر برنامه های تبلیغی ابراز سپاس نمود و از تمام شهروندان با فرهنگ هرات خواست تا از حق رای شان به خاطر داشتن سرنوست بهتر استفاده نمایند.
براساس گفته های رئیس اطلاعات و فرهنک هرات ، جامعه امروز در شرایط بسیار حساس  قرار دارد، بایدمردم بخاطربهترشدن وضعیت  از این حق قانونی خویش  استفاده نمایند.
تواب مبارز آمر امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات نیز از تمام جوانانیکه درین کارزار پیوستند قدردانی کرد وگفت: "این  گردهمائی به هدف ترغیب و تشویق شهروندان مبنی بر حضور و مشارکت در انتخابات پیش رو برگزار گردیده است. ختم/سیدحبیب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا