امنیت

وزیر داخله، خانواده یکی از شهدای پولیس را مورد نوازش قرار داد

کابل 25 اسد باختر
تاج محمد جاهد، وزیر امورداخله ، امروز در دفتر کارش با خانواده  یکی از شهدای پولیس ملی که در حادثه تروریستی اخیر در منطقه دسپیچری کابل به شهادت رسید، دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر،  وزیر داخله از رشادت و قهرمانی ها فرزند این خانواده در راه خدمت گزاری به مردم و تامین امنیت قدردانی نموده گفت که فرزند شما در بهترین و آبرومندانه ترین راه و رسم زند گی به شهادت رسید و مایه افتخار خانواده و مردمش است.
وزیر امورداخله، ضمن یاد آوری از رشادت ها و قهرمانی های نیروهای پولیس ملی، گفت که مردم افغانستان در امر مبارزه با تروریزم و دهشت افگنی قربانی های زیادی متحمل شده اند که فراموش ناشدنی است.
وزیر امورداخله، خطاب به پدر این شهید گفت که شهادت فرزند شما افتخار بزرگی به خانواده شماست و مردم افغانستان به وجود همچو پدران و مادرانی که فرزندان خود را برای دفاع از مردم و کشور به صفوف پولیس ملی می فرستند، افتخار می کنند.
در پایان این دیدار، وزیر امور داخله، مقداری کمک نقدی نیز به خانواده این شهید اهدا نمود و گفت که رهبری وزارت امور داخله در زمینه رسیدگی به مشکلات خانواده شهدای پولیس تلاش جدی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا