امنیت

امنیت شاهراه های منتهی به بغلان تحکیم بیشتر شد

پلخمری  باختر23 سنبله
تمامی شاهراه های بغلان در نتیجه عملیات تصفیوی مشترک نظامیان باز شده است.
دگر جنرال محمد شعیب پیلوت معاون قوای هوایی و درستیزوال وزارت دفاع ملی در یک کنفرانس خبریی دیروز در بغلان به رسانه ها گفت که دیشب در نتیجه عملیات تصفیوی در ساحات نا امن و آسیب پذیر بغلان٬ تمامی شاهراه هااز جمله پلخمری – کندز و پلخمری –دوشی به گونه کلی از وجود گروه طالبان پاکسازی شد و دشمن با دادن بیش از پنجاه کشته و شصت و هشت زخمی به کوه های چونغر متواری شدند .
وی اضافه کرد که در این عملیات تمامی موانع و ماین های که از سوی طالبان در شاهراه های یاد شده کارگذاری شده بود برداشتند وهمچنان دو موتر بمب گذاری شده دشمن را نیز کشف و خنثی کردند و هشت محل سوق واداره طالبان نیز تخریب شد .
وی علاوه کرد که برعلاوه تحکیم پاسگاه های قبلی ، شانزده پاسگاه جدید امنیتی در مسیر شاهراه پلخمری – دوشی . پلخمری – کندز ایجاد شده است واکنون شرایط مساعد امنیتی برای رفت و آمد وسایط در این شاهراه ها مهیا شده است .
در این کنفرانس نقش خیزش های مردمی در راستای سرکوب طالبان مهم خوانده شد و از همکاری و حمایت به موقع بغلانیان از نظامیان تقدیر به عمل آمد.
در این کنفرانس خبری معاون اول معنییت ارشد امنیتی وزارت امور داخله، قومندان قول اردوی عملیات های خاص و نماینده ریاست عمومی امنیت ملی حضور داشتند و روی تشدید حملات بر سنگر های دشمن در بغلان تاکید شد . لیلما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا