سیاست

رئیس‌جمهور غنی با مسوولین وزارت مخابرات و تکنالوژی و شرکت مخابراتی افغان تلیکام دیدار کرد

کابل باختر / 11 میزان
محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان، دیروز در دیدار با شهزاد گل آریوبی سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی و مسوولین شرکت مخابراتی افغان تلیکام، گزارش اجراات آنها را شنید.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوی به آژانس باختر، در این دیدار که در ارگ انجام شد، سرپرست وزارت مخابرات و تکنالوژی در مورد روند خدمات انترنتی صحبت کرده گفت که ارزیابی در بخش خدمات و قیمت انترنت افغان تلیکام آغاز شده و به زودی گزارش بررسی قرارداد های انترنتی با ریاست جمهوری شریک خواهد شد.
سپس، رئیس جمهور کشور دراین خصوص گفت که حکومت و مردم از کیفیت خدمات انترنتی به ویژه قیمت انترنت افغان تلیکام راضی نیستند. وی هدایت داد تا طرح عملی دراین رابطه ترتیب و بخاطر عملی شدن آن اقدامات جدی روی دست گرفته شود.
رئیس جمهور غنی همچنان افزود که مکالمات و شیوۀ ارائه خدمات انترنت مورد غور قرار گیرد. وی بر بهبود کیفیت و کاهش قیمت انترنت، همچنان بلند بردن ظرفیت کاری شرکت افغان تلیکام تأکید کرد.
مسوولین وزارت مخابرات و تکنالوژی گفتند، بررسی ابتدایی ما برای تقویت خدمات انترنتی و مخابراتی نشان میدهد که ظرفیت دراین زمینه وجود دارد و ما برای بهبود ارائه خدمات تلاش می ورزیم. آنها افزودند که در قیمت و کیفیت انترنت، کاهش قابل ملاحظه رونما خواهد شد.# احمد ضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا