ورزش

پیروزی پروان در رقابت های فرا ولایتی

شهرچاریکار24 سرطان باختر
دور سوم مسابقات لیگ برترجوانان که میان تیم های پروان ، کاپیسا و پنجشیر راه اندازی گردیده بود با قهرمانی تیم پروان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار آژانس اطلاعاتی باختر
مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر جوانان از سوی سازمان انکشافی ورزش و جوانان افغانستان روز گذشته در استدیوم ورزشی پروان با حضور داشت والی پروان ، ریس شورای ولایتی ، سناتور معلم لالا گل ، مسولین فدراسیون های فوتبال پروان ، کاپیسا و پنجشیر مسولان معارف و شماری زیادی از علاقمندان فوتبال برگزار گردید.
محمد افضل اسیر مسول ساحوی سازمان انکشافی ورزش و جوانان افغانستان گفت : در این دور مسابقات تیم های هر 3 ولایت به مصاف هم رفتند که تیم پروان توانست با شکست دادن تیم های پنجشیر و کاپیسا حایز مقام اول و قهرمان این دور مسابقات در سطح زون مرکز شود ، تیم کاپیسا مقام دوم وتیم پنجشیر در ردیف سوم قرار گرفت.
در همین حال محمد عاصم عاصم والی پروان ضمن ابراز امتنان از سازمان انکشافی ورزش و جوانان افغانستان پیروزی تیم جوانان پروان را برای مسولان و بازیکنان فوتبال تبریک و تهنیت گفته موفقیت هر 3 تیم را آرزو کرد.
والی پروان نقش ورزش را در اتحاد وهمبستگی و نزدیک ساختن ملت ها تاثیر گذار دانسته از ورزشکان خواست تا مسابقات ورزشی را در فضای دوستی و محبت انجام دهند.
والی پروان برحمایت، رشد وبهبود ورزش در پروان تاکید کرد
از سوی هم غلام بهأالدین جیلانی رئیس شورای ولایتی پروان ضمن آنکه پیروزی تیم جوانان پروان را تبریک گفت ، ورزش را نمادی از صلح و دوستی میان باشنده گان کشور داسته گفت : ورزشکاران ما با وجود چالش ها و مشکلات با روحیه خوب میدرخشند و برای مردم افتخار میآفرینند.
ریس شورای ولایتی از همکاری و حمایت شورای ولایتی از ورزشکاران اطمینان داد.
به همین گونه حاجی شمس الحق شیخانی منشی شواری ولایتی پروان به نماینده گی بنیاد خیریه اجمل رحمانی پیام الحاج میررحمان رحمانی نماینده مردم پروان و ریس کمیسیون اقتصاد ملی ولسی جرگه کشور را برای ورزشکاران وسیله شده افزود : که محترم رحمانی همیشه ورزشکاران را تحت پوشش مالی قرار داده و اکنون نیزیک تعداد لباس سپورتی و مصارف عصریه این مسابقات را از طریق بنیاد خیریه اجمل رحمانی مساعدت نموده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا