سیاست

برگزاری یک گفتمان جوانان افغانستان درمورد فساد اداری

شهرهرات 5 حمل باختر
بزرگترین گفتمان ملی جوانان افغانستان در مورد فساد اداری امروز با حضور محمد آصف رحیمی والی هرات در تالار غازی امان الله برگزارشد.
زهره وندا عضو پارلمان جوانان هرات میگوید: این گفتمان به ابتکار اعضای پارلمان جوانان افغانستان در هشت زون کشور برگزار شده است
خانم وندا می گوید که گفتمان بعد از زون شمال شرق ( کندز) اینک در زون غرب (هرات) برگزار شده است
محمد آصف رحیمی والی هرات با اشاره به تلاش های انجام یافته در خصوص مبارزه با فساد اداری نقش جوانان را در ریشه کن ساختن این پدیده منفی را مهم تلقی کرد.
والی هرات گماشتن نیروی متخصص ومتعهد، سپردن کار به اهل آن و نظارت دقیق از فعالیتهای اداری را از عمده ترین راهکار برای مبارزه با فساد دانست.
والی هرات همچنان پیاده شدن قوانین، توجه به ساخت زیربناها و تفویض صلاحیت های بیشتر از جانب مرکز به ولایات را  ازگام های دانست که میتواند در بهبود وضعیت ارایه خدمات و مبارزه با فساد نقش مهم داشته باشد.
درمیان مسولان اداره خارنوالی، عدلیه، شورای علما،شورای متخصصان و جوانان اعضای پارلمان جوان و تعداد دیگری از مسولان اشتراک کننده نیز راه کارهای پیشنهادی را برای مبارزه با فساد ارائه کردند.
آعصای پارلمان جوان هرات خاطر نشان ساختند که طرح های ارائه شده از سوی مقامات و جوانان هرات به منظور اقدام عملی برای مبارزه با فساد اداری به مقامات بلند رتبه ارائه می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا