سیاست

رییس جمهور ، به خاطر حل مشکل عصمت‌الله علی‌زاده به مسوولان هدایت داد

کابل باختر 1 حوت
محمد اشرف غنی رییس‌ جمهوری اسلامی افغانستان امروز با عصمت‌الله علی‌زاده که با به دست آوردن نتیجه عالی در امتحان کانکورِ نتوانست به پوهنتون ملی دفاعی مارشال محمدقسیم فهیم  راه یابد، دیدار کرد و مشکلات وی را شنید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این دیدار که در قصر دلگشای ارگ انجام شد، رییس جمهور ، گفت : عصمت‌الله علی زاده یک نمونۀ تعهد خاص است که جوانان ما به اردوی ملی دارند.
رییس جمهور به مسوولان کانکور و رییس پوهنتون ملی دفاعی مارشال فهیم هدایت داد که در امتحانات باید معیارهای شفاف و واضح را در نظر داشته باشند.
وی افزود : شیوه کار شما سبوتاژ روحیۀ ملی است، باید اقدامات شما برای همۀ مردم واضح و روشن باشد و پاسخ قانع کننده داشته باشید.
رییس جمهور گفت : برای ما مساله آینده مهم است. دروازۀ دولت به روی همه باز می باشد و عصمت‌الله علیزاده که عالی ترین نمره را کسب کرده است، تا عصر امروز شامل فهرست کامیاب ها شود.
رییس جمهور کشور به دفتر شورای امنیت ملی هدایت داد که یک کمیتۀ خاص و با ظرفیت را که دیدگاه ملی را تمثیل کند، ایجاد کند تا روی مقرره ها و شیوۀ امتحانات پوهنتون ملی دفاعی مارشال محمدقسیم فهیم غور مجدد نماید و همچنان ریزرف خاص برای کسانی که عالی ترین نمرات را به دست می آورند، وجود داشته باشد.  نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا