امنیت

جلسه امنیتی تحت ریاست رئیس جمهور غنی، روی تامین امنیت شهرهای بزرگ بحث نمود

کابل باختر 22 ثور
جلسه امنیتی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان که در آن مسئولان ارگان های امنیتی کشور و تیم امنیتی ولایت کابل حضور داشتند، شام امروز در ارگ برگزار شد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این جلسه از سعی و تلاش نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که در بازپس گیری ولسوالی زیباک ولایت بدخشان از خود شجاعت و دلیری نشان دادند، ستایش گردید.
سپس روی تامین امنیت شهرهای بزرگ به عنوان یکی از اساسی ترین وظایف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنان به خاطر بهبود وضعیت امنیتی کابل، روی استفاده موثر از کمره ها و بالون های امنیتی در شهر و ولسوالی های کابل و هماهنگی لازم میان ارگان های ذیربط امنیتی صحبت شد و از دستآوردهای اخیر نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به خاطر تامین امنیت شهر کابل و از بین بردن باندهای اختطاف گر و اصلاحات اساسی در حوزه های امنیتی شهر کابل، ستایش بعمل آمد.
در این جلسه در رابطه به تهدیدات امنیتی نیز بحث صورت گرفت و از موجودیت موترهای شیشه سیاه و افراد مسلح با یونیفورم های مختلف به عنوان چالش در برابر امنیت یاد گردید و در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا