سیاست

مشكلات موجود در ولسوالي ارز لوگر با معاون دوم رييس جمهور مطرح شد

كابل 16 سرطان باختر

رئیس و اعضای شورای سرتاسری ولایت لوگر با محمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهور خواستار استقرار يك كندك اردوي ملي در ولسوالي ارز آن ولايت شدند.

 به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ،در این دیدار که سه تن از نمایندگان ولایت لوگر در شوراي ملي و رئیس شورای ولایتی آن ولایت نیز حضور داشتند، ملاقات کنندگان، ضمن ابراز گله و شکایت از وضعیت بد امنیتی در ولسوالی ازرِ آن ولایت اظهار داشتند که این ولسوالی از جانب مخالفان مسلح محاصره شده است و نیروهای امنیتی این ولسوالی از نگاه تامین اکمالاتی نظامی و نیز مردم از نگاه وضعیت غذایی در وضعیت بدی قرار دارند. آنان تاکید نمودند در صورت عدم توجه دولت به این ولسوالی، یک فاجعه انسانی در آن رخ خواهد داد.

دیدار کنندگان پیشنهاد نمودند که یک کندک از اردوی ملی در این ولسوالی مستقر شده و  علمیات نظامی اردوی ملی در ولسوالی متذکره صورت گیرد. آنان همچنین خواهان کمکهای غذایی و غیر غذایی دولت براي باشندگان در ولسوالی ازرِ شدند.

در این دیدار محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور از اینکه از نزدیک در جریان مشکلات آن ولایت قرار گرفت اظهار خورسندی نمود. اظهار داشت که  فردا در جلسه شورای وزیران مشکلات امنیتی ولسوالی ازر ولایت لوگر را مطرح خواهد نمود.

ضمناًمحمد کریم خلیلی معاون دوم رئیس جمهور و رئیس کمیته ملی مبارزه با حوادث ، یک مقدار پول نقد و مواد غذایی را جهت کمک به مردم ولسوالی ازرِ از وجه کمیته ملی مبارزه با حوادث تخصیص داد. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا