سیاست

حامدکرزی :ما به سوی انتخابات میرویم

کابل باختر/ 9/ جوزا
حامدکرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان امروز باردیگر تاکید کرد که انتخابات درکشور برگزار میگردد و هیچ مانع دراین راستا وجود نخواهد داشت.
به گزارش آژانس باختر ، حامدکرزی كه امروز خطاب به شرکت کننده گان چهارمین کنفرانس ملی مشورتی شورا های انکشافی قریه ها درکابل سخن میگفت درکنار بحث روی پاره از مسایل حاد درکشور برتطبیق قانون اساسی درکشور تاکید کرد.
او گفت قانون اساسی باید تطبیق گردد و ما نباید خانه خود را تجربه گاه ولابراتوار دیگران بسازیم.
درست نیست که ما هرسال تجربه نو، را انجام دهیم انتخابات باید به وقت و زمان آن انجام شود و مردم ما بهترین  كانديد را انتخاب نمایند .
حامدکرزی اجماع ملی را بهترین روش برای گزینش رییس جمهوری آینده کشور پنداشت رییس جمهوری اسلامی افغانستان با بیان تجربه کار ده ساله خود از رییس جمهوری آینده کشور خواست که تمام خاک و تمام افرادکشور را ازيك دیده نگاه کند از دل و جان برای مردم کارنماید سینه و دیدگاه فراخ داشته باشد وزیر فشار بیرونی قرار نگرید . و آزادی بیان را مراعات نماید.
حامدکرزی باردیگر تاکید کرد که ما به سوی انتخابات به پیش میرویم و تسلیم هیچ مانع انتخابات نمیشویم . او گفت همان گونه که حضرت صبغت الله مجددی و استاد شهید برهان الدین ربانی به عنوان روسای جمهوری پیشین کشور با او همکاری نموده و با محبت او درکنار خود قرار دارند از رییس جمهوری آینده همین گونه استقبال خواهدکرد.
به باور آگاهان سیاسی حامدکرزی با سخنان امروز خود به آن شک و گمان ها خاتمه بخشید كه در رابط به بر گزاري و يا عدم بر گزاري انتخابات وجود داشت منتقدان او گفته اند که کرزی علاقمندی چندانی برای برگزاری انتخابات ندارد.
مگر سخنان اخير رييس جمهور از علاقمندي جدي زعامت افغانستان براي انتخابات آينده حكايه دارد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا