اخبارTOPورزش

افغانستان پنج-عراق سه؛ یک قدم تا صعود تیم ملی به جام جهانی فوتسال

۶ ثورباختر
تیم ملی فوتسال افغانستان، در مرحله ی پلی آف جام جهانی، عراق را پنج در برابر سه شکست داد.
ملی پوشان، با این پیروزی، یک گام تا راه یابی به جام جهانی فوتسال، فاصله دارند.
دوتیم، قدرتمند ظاهر شدند و توانستند بارها، حملاتی را روی دروازه های یک دیگر طرح ریزی و انجام دهند.
عراق در دقایق پایانی بازی، در حالی که بازی چهار برسه بود وخود را حذف شده می دانست فشار زیادی روی دروازه ی افغانستان آورد، تا جایی که دروازه بان شان، با ترک دروازه پیش می آمد و در حمله با هم تیم هایش شرکت می کرد. اما این پیش کشی دروازه بان، در ثانیه های پایانی، باعث شد، عراق گول پنجم را دریافت کند و امیدهایش برای گریز از شکست در برابر افغانستان تمام شود. جواد صفری دروازه بان افغانستان، شوت سهمگین مهاجم عراقی را دفع کرد و وقتی دروازه ی عراق را خالی دید، با یک ارسال، دروازه ی حریف را گشود.
درین بازی، اکبر کاظمی، فرزاد محمودی، مهران غلامی دوبار و جواد صفری برای افغانستان گول به ثمر رساندند.
افغانستان، اکنون تنها یک پیروزی تا صعود به جام جهانی فوتسال فاصله دارد. ملی پوشان در آخرین بازی شان در مرحله ی پلی آف جام جهانی، باید با برنده ی بازی ویتنام و قزاقستان، روبه رو شود.
به گزارش آژانس باختر، مجید مرتضایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از پیروزی تیمش در برابر عراق، از عملکرد شاگردانش ستایش کرد و گفت آنان آماده ی مصاف سرنوشت ساز اخیر، برای صعود به جام جهانی اند.
زکی امیری کارشناس فوتسال می گوید که تیم ملی، علی رغم غیابت چهار بازیکن کلیدی اش، بازی به بازی بهتر عمل می کند و این تیم توانایی شکست ویتنام یا قزاقستان و صعود به جام جهانی را دارد.
جام جهانی فوتسال، قرار است تا چند ماه دیگر به میزبانی، ازبکستان برگزار شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا