فرهنگ

حسینه صافی:تمام رسانه ها درهفته میلادالنبی”ص” برنامه های ویژه نشرکنند

کابل/ 14 عقرب/ باختر
به ریاست حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز جلسه فوق العاده به منظور تطبیق حکم رییس جمهور مبنی بر راه اندازی هفته میلادالنبی (ص) برگزارشد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر: دراین جلسه که به حضورروسای این وزارت برگزار شد، سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ خاطرنشان کرد که به اساس حکم محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان، 19 تا 25 عقرب ، هفته میلادالنبی ( ص ) عنوان شده است و اداره های ذیرط موظف شده اند که درکنار برگزاری مراسم دینی و مذهبی ، بستر لازم را به منظورحمایت از برنامه های مناسبتی برای همه شهروندان فراهم کنند.
حسینه صافی تاکید کرد که تمام رسانه ها شامل تلویزیون ، رادیو و نشریه های چاپی، برنامه های خاص و مضامین ویژه یی را دررابطه به سیرت النبی «ص»و میلاد النبی « ص» نشرکنند.
دربخش دوم این جلسه سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ، به اساس خواست شماری از مردم کشور، کمیته یی را به منظورتعقیب محتوای فلم ( پانی پت ) توظیف کرد که شامل نمایندگان با صلاحیت ریاست جمهوری ٬ شورای امنیت ملی ، ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری٬ وزارت های اطلاعات وفرهنگ و امور خارجه  وهمچنان اکادمی علوم ونهاد های ذیربط است .
این کمیته وظیفه دارد که بعد ازمطالعه دقیق ، نتایج کارش را به وزارت اطلاعات وفرهنگ گزارش دهد.
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ گفت:« خواست مردم دراولویت کار ما قراردارد و ما درمقابل مردم و رسیدگی به خواست های آنان مسوول و حسابده هستیم.».احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا