سیاست

سخنگوی وزارت امور داخله : ما پنجاه و چهار فیصد بودجه انکشافی خود را مصرف کرده ایم

 

کابل باختر/ 29/ قوس

سخنگوی وزارت امور داخله می گوید که آن وزارت پنجاه و چهار درصدبودجه انکشافی خود را در مصرف رسانده است .

اظهارات صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امورداخله در حالی بیان میشود که وزارت مالیه ، وزارت امور داخله در فهرست یازده وزارت درج نموده که پائین تر ازپنجاه در صد بودجه انکشافی شان رابه مصرف رسانده اند.

 به گزارش خبرنگار آژانس باختر ، صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امور داخله امروز در یک  نشست خبری گفت آن وزارت پنجاوچهار درصدبودجه انکشافی را به مصرف رسانده  است.

به برخی ارقام و اسناد اشاره کردومدعی شد که آن وزارت بیش ازپنجاه فیصد بودجه انکشافی خود را به مصرف رسانیده است .

 این گفته ها در حالی بیان میشودکه وزارت مالیه لست آن وزارت خانه را که نتوانسته اندبودجه انکشافی شان را مصرف نمایند به ولسی جرگه سپرده وولسی جرگه تهديد به استیضاح وزرا این وزارت خانه ها نموده است.

ضمناً سخنگوی وزارت امور داخله دراین نشست خبری روی وضعیت امنیتی کشور نیز به بحث پرداخت او از انفجار های کنارجاده و حملات انتحاری که از سوی مخالفان مسلح به عنوان یک تکتیک جنگی به کار گرفته میشود عامل عمده در کشتار افرادملکی و نا امنی عنوان کرده و گفت دراین رابطه اقدامات و تدابیر از سوی وزارت امور داخله رویدست است .

سخنگوی وزارت امور داخله به کشف وضبط 390 حلقه ماین ضد پرسونل اشاره کرد که امروز در ولسوالی سپین بولدک قندهار بدست پولیس سرحدی افتاد . او گفت که این ماین ها از آن طرف مرز وارد افغانستان گردیده بود . کشف ماین به این پیمانه نشان میدهد که مخالفان مسلح تا کدام حد وابسته به انفجار ها کنار جاده و ماین گذاری درمحلات عام میباشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا