سیاست

دیدار احمدضیا مسعود با رییس بانک جهانی

کابل باختر 5 اسد
احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب با بابس سام رئیس بانک جهانی در افغانستان دیدار نمود.
به اساس معلومات دفتر نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر،
در این دیدار آنان پیرامون چگونگی ارائه خدمات ترانسپورت شهری برای مردم افغانستان بحث همه جانبه نمودند.
نماینده فوق العاده رئیس جمهور ضمن سپاسگزاری از همکاری های بانک جهانی در پروژه هایش در افغانستان بیان داشت: که حکومت وحدت ملی با ایجاد کمیته ملی ترانسپورت شهری توانسته است در زمینه ارائه خدمات ترانسپورتی گام های برداشته باشد .
نماینده فوق العاده رئیس جمهور کمیته ملی  ترانسپورت شهری را جهت هماهنگی و نظارت از عملکرد ادارات در زمینه ارائه خدمات ترانسپورتی مهم خوانده بیان داشت: یگانه کار که میتواند مشکلات ترانسپورتی را در افغانستان کاهش دهد حل تراکم نفوس و غیر متمرکز سازی نفوس در شهر های بزرگ است تا تغیرات کلی در زمینه های مختلف ایجاد نشود مشکلات ترانسپورتی از میان برداشته نخواند شد .
بابس سام رئیس بانک جهانی در افغانستان حضور نماینده فوق العاده رئیس جمهور را در راس کمیته ملی ترانسپورت شهری مهم دانسته بیان داشت:  ترانسپورت در افغانستان در سه مورد تاثیرات مثبتی را به وجود خواهد آورد. وی رشد اقتصادی شهر ها، تامین امنیت و ثبات و دسترسی مردم به خدمات سه مورد مهم عنوان نمود و حمایت خود را از بهبود ترانسپورت در افغانستان اعلام نمود .
نماینده فوق العاده رئیس جمهور همچنان از همکاری های قبلی بانک جهانی در زمینه های مختلف ابراز خرسندی نمود بیان داشت: که بانک جهانی نقش مثبتی را در زمینه بهبود ترانسپورت شهری ایفا خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا