سیاست

هیئت کمیسیون مستقل نظارت بر تطبیق قانون اساسی غرض رفع مشكلات از ریاست لابراتوار های مرکزی و شفاخانه صدری ابن سینا بازديد كرد

كابل باختر 7 جوزا

هیئت کمیسیون مستقل نظارت بر تطبیق قانون اساسی امروز از لابراتوارهای مرکزی و شفاخانه صدری ابن سینا بازدید به عمل آورد.

يك منبع خبري كمسيون متذكره به آژانس باختر خبر داد،

پوهاند قاضی رييس كميسيون مستقل نظارت بر تطبيق قانون از چگونگی اجرای کار و ارائه خدمات صحی در بخش های مختلف ریاست لابراتوار های مرکزی باز دید به عمل آورده و از مسئولین زیربط خواست که در زمینه معلومات ارائه کند.

رئیس لابراتوار های مرکزی ، اظهار داشت که ریاست لابراتوار های مرکزی با وجود امکانات کمی که در دسترس دارد؛ تلاش می کند که خدمات بهتر و خوبتر صحی را برای مردم عرضه کند.

وی اظهار داشت که کمبود تجهیزات و وسایل درمانی، پائین بودن سطح معاش و امتیازات کارمندان فنی و محدود بودن بودجه آن اداره از جمله مشکلاتی است که باعث می شود کارهای ریاست لابراتوارهای مرکز به مشکل روبرو شود.

سپس پوهاند قاضی متذکر شد که کمیسیون مستقل نظارت بر تطبیق قانون اساسی در جهت حل مشکلات موجود با وزارت صحت عامه همکاری می کند.

همچنان  رئیس کمیسیون، از  چگونگی وضعیت ارائه خدمات صحی در شفاخانه صدری ابن سینا بازدید کرده و بامسئولین شفاخانه یاد شده و  شماری از مریضان و مریض داران  در مورد مشکلات آنها از نزدیک صحبت به عمل آورد.

پوهاند قاضی،  پس از بازدید وضعیت شفاخانه صدری ابن سینا اظهار داشت که در شفاخانه ها و مراکز صحی مشکلات وجود دارد  که باید جهت در یافت راه های حل قانونی آن در پرتو حکم ماده 52 قانون اساسی توجه جدی صورت گیرد.

ضمنا" وي ياد آور شد که به خاطر بهبود وضع صحت عامه  جلسه اي با مسوولین ارگان های زیربط  از جمله وزارت تحصیلات عالی ، وزارت مالیه ودیگر ارگان های مربوطه دایر خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا