امنیت

وزارت داخله حمله تروریستی در میان مظاهره کنند گان را به شدت محکوم مینماید

کابل 3 اسد باختر
وزارت امور داخله حمله تروریستی امروز در میان مظاهره کننده گان را به شدت محکوم می نماید.
در نتیجه حمله انتحاری در ساحه دهمزنگ کابل دیروز حوالی ساعت 2:30 بعد از ظهر در میان مظاهره کننده گان به تعداد ۸۰ تن شهید و ۲۳۱ تن دیگر از هموطنان عزیز ما مجروح گردیدند. با وجود اینکه نیروهای امنیتی کشور برای تامین امنیت مظاهره کنند گان تلاش های زیادی را به خرچ دادند اما با انهم دهشت افگنان و دشمنان قسم خورده مردم افغانستان یکبار دیگر با استفاده از فرصت دست به جنایت نابخشودنی زده و مردم بی گناه ما را به خاک و خون کشاندند.
به اساس راپور های اولیه پولیس ملی این حمله توسط ۳ تن  انتحارکننده صورت گرفته که فرد اول دست به انتحار زده، دومی انتحارناقص و تروریست سومی به اثر فیر نیروهای امنیتی از بین برده شده است .
در میان شهدا و مجروحین این حادثه شماری از منسوبین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که برای تامین امنیت مظاهره کنند گان در محل حضور داشتند؛ بشمول آمرین حوزه های اول، سوم و ششم نیز شامل اند.
رهبری وزارت امور داخله ضمن تقبیح این جنایت بزرگ به تمام نیرو های پولیس ملی افغانستان دستور داده تا از تمام امکانات برای رسیدگی به مجروحین تلاش نمایند و تدابیر امنیتی را در ساحات متذکره بیشتر سازند.
در همین حال وزیر امور داخله کشور ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی به خانواده های قربانیان، یک هیئت با صلاحیت را موظف نموده که تا چگونگی وقوع این رویداد را به گونه ای همه جانبه بررسی و هرچه عاجل گزارش دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا